گام دوم/ مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«طرح ولایت» بزرگ‌ترین اردوی تربیتی در گام دوم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمد خطیب‌نیا با بیان اینکه دوره آموزشی طرح ولایت بزرگ‌ترین اردوی تربیتی انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: دوره‌های آموزشی این طرح اواخر مرداد امسال در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ - 28July 2019

دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» در لرستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد خطیب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح ولایت در طی 20 سال گذشته، اظهار داشت: امسال  نیز این طرح با هدف تربیت دانشجویان و تبیین پایه‌های نظری دین اسلام و پاسخگویی به بخشی از سؤالات و شبهات مطروحه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت این طرح، افزود: دانشجویان بسیجی در یک دوره 40 روزه آموزش می‌بینند و در پایان دوره، بعد از گذراندن فرآیند مصاحبه و امتحان و چند مرحله دیگر، افرادی که از لحاظ هوشی قوی‌تر هستند به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) معرفی می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه طرح ولایت با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این دوره جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی که شامل شش کتاب از علامه مصباح یزدی است، آشنا می‌شوند و نسبت به رویارویی با شبهات عقیدتی و سیاسی خود را ایمن می‌کنند.

حجت الاسلام خطیب نیا ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) و آشنایی اقشار مختلف با مبانی اندیشه اسلامی را از اهداف طرح ولایت برشمرد و تصریح کرد: هستی‌شناسی، انسان‌شناسی،معرفت‌شناسی،فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و... که هر یک به بخشی از نظام اسلامی می‌پردازد از مباحث نظری این طرح است که در جهت آگاه‌سازی جوانان با نظام کلی و اندیشه‌ای جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، .

وی با بیان اینکه دوره آموزشی طرح ولایت بزرگ‌ترین اردوی تربیتی انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت:دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» اواخر مرداد امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار