فرمانده حوزه مقاومت حضرت امیر (ع) بسیج ادارات کل لرستان خبر داد؛

استقرار میز خدمت در مساجد لرستان

محمد دالوند گفت: میز خدمت در مساجد استان استقرار می‌یابد و از کارمندان تخصصی هر اداره‌ای برای تکریم ارباب رجوع در مساجد استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 28July 2019

استقرار میز خدمت در مساجد لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  «محمد دالوند» فرمانده حوزه مقاومت حضرت امیر (ع) ادارات کل استان عصر امروز در نشست پایگاه مالک اشتر  اداره کل ورزش و جوانان استان بر حمایت از کارکنان بسیجی تاکید کرد و اظهار داشت: کارمندان بسیجی ظرفیت خوبی برای ادارات استان هستند و هر جا نیروهای انقلابی عهده دار کار شوند موفقیت بیشتر است.

وی از استقرار میز خدمت در مساجد استان خبر داد و گفت: از کارمندان تخصصی در هر دستگاهی برای تکریم ارباب رجوع در مساجد استفاده خواهیم کرد.

دالوند این طرح را مشابه طرح میز خدمت در نماز جمعه عنوان کرد و گفت: در راستای تکریم بیشتر مردم این خدمت توسط کارمندان بسیجی ادارات در مساجد انجام خواهد گرفت.

در ادامه هوشنگ دلفان  جانشین  سازمان بسیج کارکنان دولت با اشاره به فعالیت ۲۰۰ دستگاه از استان در حوزه بسیج ادارات گفت: از این تعداد ۸۰ اداره کل در سطح استان با ما فعالیت مطلوبی دارند.

وی همچنین از فعالیت ۵۳۵ حلقه صالحین خبر داد و گفت: برنامه های متعددی از ابتدای امسال به ادارات استان ابلاغ کرده ایم که اکثرا در راستای مسایل فکری، فرهنگی، فضای مجازی و بخش فیزیکی و برنامه های ورزشی تفریحی است.

دلفان بخش فضای مجازی را یکی از محورهای مد نظر بیگانگان دانست و گفت: بسیج ادارات در ۲۳ رده مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و... فعالیت دارد که بیشترین تمرکز خود را بر روی این محور گذاشته است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات امان الهی فرمانده پایگاه مالک اشتر گفت: این حوزه علاوه بر وظایف خود در سطح بالاتر نیز همکاری و تعامل داشته است امیدواریم این تعامل ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار