حسین شاه‌مرادی رئیس مؤسسه انتشارات امیرکبیر شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی «حسین شاه‌مرادی» را به‌عنوان رئیس مؤسسه انتشارات امیرکبیر منصوب کرد.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 29July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی حسین شاه‌مرادی را به‌ عنوان «رئیس مؤسسه انتشارات امیرکبیر» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

برادر ارجمند و انقلابی، جناب آقای حسین شاه‌مرادی

نظر به شایستگی های مدیریتی و تجارب جهادی تان در حوزه نشر و باتوجه به اهمیت جایگاه انتشارات سابقه‌مند و پرثمر امیرکبیر، جنابعالی را به‌‌عنوان «رئیس مؤسسه انتشارات امیرکبیر» منصوب می‌کنم.

اهم وظایف مسئولیت خطیرتان به شرح ذیل است؛
۱. بازخوانی عقبه محتوایی مؤسسه و بازتعریف افق پیش رو و مأموریت‌های جدید آن، با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
٢. تدوین یک برنامه عملیاتی چهار ساله برای احیای نوسازی و ارتقای بهره‌وری در مجموعه و خانواده مؤسسه امیرکبیر
٣. بال گسترانیدن، توسعه و تعمیق ارتباطات مؤثر و امیدآفرین با نخبگان جبهه فرهنگ، هنر و اندیشه انقلاب اسلامی و استفاده از استعدادها و ظرفیت ها برای جریان سازی تولیدی و توزیعی در کشور و عرصه بین‌الملل
۴. تقویت نام و نشان و بازیابی شخصیت ممتاز نشر امیرکبیر به عنوان مجموعه نشر نمونه، مولد و قابل اتکا در فضای فرهنگی، علمی و ادبی کشور

امید آنکه با هماهنگی مناسب با هیأت محترم امنای مؤسسه و استفاده از ظرفیت‌های سازمان بزرگ تبلیغات اسلامی و دیگر ارکان جبهه فرهنگی انقلاب، نیز با توکل به خداوند سبحان و توسل به ادعیه زاکیه امام عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه الشریف)، در انجام مأموریت‌های پیش رو موفق و پیروز باشید. در اینجا لازم می‌دانم تا از زحمات سالیان جناب آقای میرکریمی در تصدی این مسئولیت تشکر کنم.

محمد قمی
۷ مرداد ماه ۱۳۹۸ هجری شمسی
۲۶ ذی القعدة الحرام ۱۴۴۰ هجری قمری

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار