تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید «رمضان دارابی‌نژاد» در دزفول

پیکر پاک مادر شهید «رمضان دارابی‌نژاد» با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان، در دزفول تشییع و به‌خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۵۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ - 29July 2019

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید «رمضان دارابی‌نژاد» در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پیکر پاک «منور رمضانی‌یکتا» مادر بزرگوار شهید والامقام «رمضان دارابی‌نژاد» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان «دزفول»، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان محلی به‌ویژه رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول، تشییع و خاکسپاری شد.

«عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان در پیامی، ارتحال «منور رمضانی‌یکتا» مادر شهید رمضان دارابی‌نژاد را به خانواده این شهید و بازماندگان تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علوّ درجات را مسئلت کرد.

این مادر شهید بزرگوار که سال ۱۳۶۳ داغ فرزند خود را دیده بود، پس از تحمل چند دهه فراق، سرانجام چشم از جهان فرو بست و در سن ۷۲ سالگی میهمان پسر شهید خود شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «رمضان دارابی‌نژاد» فرزند «محراب»، ۲۲ شهریور سال ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

وی ۲۲ اسفند سال ۱۳۶۳ در سن ۱۸ سالگی در عملیات «خیبر» به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد و امروز تربت پاکش در بقعه متبرکه «علی شلگهی» دزفول زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار