سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری ۶۲۱ سارق و مالخر در طرح «رعد ۲۷»

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای ۳۲۲ حکم قضایی و دستگیری ۶۲۱ سارق و مالخر در طرح رعد ۲۷ خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 30July 2019

دستگیری ۶۲۱ سارق و مالخر در طرح رعد ۲۷به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح «رعد ۲۷» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح با استفاده از ظرفیت کلانتری‌های سطح تهران و رئیس پلیس پیشگیری تهران اجرا شده است، اظهار داشت: در این طرح ۳۲۲ حکم قضایی اجرا شد و ۶۲۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی ویژه مبارزه با سرقت گفت: با راه‌اندازی این قرارگاه، بیش از سه درصد کاهش جرم داشتیم و در خصوص مجرمان زیر ۱۸ سال و سارقانی که تعدد جرم دارند، تصمیم گیری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این طرح ۲۰۸ خودرو و موتورسیکلت کشف شد، افزود: در طرح رعد ۲۷، ۴۳ هزار قلم از اموال مردم کشف شده است.

سردار رحیمی ادامه داد: برای سارقان و مالخران ۹۵۸ پرونده تشکیل شده است. همچنین ۲۲ باند در این طرح شناسایی و منهدم شدند و درصد موفقیت طرح رعد ۲۷، ۶۴ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه صاحبان ۸۷ درصد از اموال مکشوفه شناسایی شدند، افزود: ارزش اموال کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: از ۶۲۱ نفر سارق و مالخر دستگیر شده، ۳۰۸ نفر داری سابقه و ۳۱۳ نفر فاقد سابقه هستند.

سردار رحیمی درباره کشفیات مواد مخدر در طرح رعد ۲۷ گفت: در این طرح تمامی نقاط آلوده تهران پاکسازی و ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد؛ همچنین ۲۴۰ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی در خصوص کشف کالاهای قاچاق عنوان کرد: در این طرح دو باند قاچاق کالا منهدم، ۳۵ قاچاقچی کالا دستگیر و بیش از ۵۰ پرونده تشکیل شد که ارزش اموال کشف شده بیش از چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش پنج درصدی سرقت گوشی گفت: در همین راستا، کشفیات گوشی در تهران افزایش ۲۵ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار