مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان برگزار خواهد شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری «حبیب حرم» در پاییز سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 30July 2019

به گزارش دفا‌ع‌پرس از همدان، «رسول کرمی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری «حبیب حرم» در آبان سال جاری در همدان خبر داد.

کرمی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از یکم مرداد تا پایان شهریور است، گفت: این جشنواره در شش بخش داستان کوتاه، شعر، نماهنگ، موشن گرافیک، نمایش محیطی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم و سرلشکر حاج حسین همدانی برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه موضوعات جشنواره شامل فرهنگ ایثار و شهادت، جبهه مقاومت (سوریه، عراق، یمن و لبنان)، اسکتبارستیزی است، افزود: جشنواره در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تمام هنرمندان می‌توانند حضور داشته باشند.

این مسئول اظهار داشت: آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره داخلی و خارجی حائز رتبه برتر یا قابل تقدیر شده باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: آثار چاپی باید در قالب word فونت ۱۴ نازنین تایپ و در دو فرمت word و PDF از طریق سایت ۷ هنر به بخش جشنواره حبیب حرم بارگزاری و ارسال شود. در بخش نمایش محیطی هم باید کلیپ تولیدی از پیش نمایش از طریق لوح فشرده به آدرس دبیرخانه در تاریخ تعیین ارسال شود.

کرمی ادامه داد: داوری آثار ارسالی در مهر ماه انجام می شود و در آبان نیز آیین اختتامیه سومین جشنواره حبیب حرم برگزار خواهد شد.

وی به محور بخش های ارسالی اشاره کرد و گفت: در بخش شعر شرکت‌کنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثتوی، رباعی و شعر نو (آزاد، سپید، کودک و نوجوان) آثار خود را ارسال کنند و هر شاعر مجاز به ارسال حداکثر سه شعر است.

در ادامه رسول کرمی عنوان کرد در بخش داستان هم در آثار ارسالی نباید تعداد کلمات بیشتر از ۲ هزار کلمه باشد و هر هنرمند نویسنده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، همچنین در بخش نماهنگ و موشن گرافیک آثار می‌بایست از سال ۹۶ به بعد تولید شده باشند و زمان نماهنگ کمتر از ۵ دقیقه باشد و زمان موشن گرافیک حداکثر تا ۹ دقیقه باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: ارسال اثر تولید شده باید بر روی CD و یا DVD با یکی از فرمت‌های MP۴ یا AVI به نشانی دبیرخانه جشنواره انجام شود و هر هنرمند می‌تواند سه اثر در هر بخش موشن گرافیک و نماهنگ ارسال کند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار باید در پایگاه اطلاع‌رسانی هفت هنر همدان به آدرس «www.7honar-hmd.ir» ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها