سردار قنبری خبر داد؛

دستگیری 2 سوداگر مرگ با یک تُن و 187 کیلوگرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف یک تُن و 187 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان «خاش» خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 30July 2019

دستگیری 2 سوداگر مرگ با یک تُن و 187 کیلو مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «خاش» با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را شب گذشته در حال جابه‌جایی مواد مخدر با دو دستگاه پژو 405 در محور خاش - زاهدان شناسایی کردند و با علائم هشداردهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو‌ها بدون توجه به هشدار‌های مکرر پلیس متواری شدند و سرنشینان آن‌ها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو‌ها را با قانون به‌کارگیری سلاح متوقف کردند و قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در پاکسازی منطقه ضمن دستگیری دو سوداگر مرگ، یک تُن و 103 کیلو و 750 گرم تریاک، 43 کیلو و 770 گرم حشیش و 40 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار