سردار حسن‌خانی عنوان کرد؛

افزایش 19 درصدی رضایت مردم از کارآگاهان پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: مجموع پیام‌ها و تماس‌های شهروندان با مرکز نظارت همگانی 197 در خصوص مأموریت‌های پلیس آگاهی شش درصد و قدردانی از کارکنان پلیس آگاهی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۵۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 30July 2019

افزایش 19 درصدی تقدیر مردم از کارآگاهان پلیس آگاهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا در دیدار مردمی که امروز در مرکز نظارت همگانی 197 صورت گرفت، اظهار داشت: پلیس آگاهی پناهگاه و مأمن مردم بوده و پاسخگویی به مطالبات می‌بایست در رأس اقدامات پلیس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مرکز نظارت همگانی پل ارتباطی مناسبی بین مردم و پلیس برای بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌ات است، افزود: در دیدار صورت گرفته، مشکلات 60 نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره و تلفنی بررسی و دستورات لازم برای پیگیری هر یک از آن‌ها صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه رسیدگی به شکایات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تعلل انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از هموطنان بابت انجام امور خود در پلیس آگاهی پیشنهادی داشته باشند، مراتب بررسی و در صورت لزوم، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برابر آمار‌های مرکز نظارت همگانی ناجا، تعداد شکایات مردمی واصله در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی طی سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: طبق آمار، قدردانی از کارکنان پلیس آگاهی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 19 درصد افزایش مواجه بوده است که نشان از تلاش مضاعف کارآگاهان پلیس آگاهی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

سردار حسن‎خانی افزود: مجموع پیام‌ها و تماس‌های شهروندان با مرکز نظارت همگانی 197 در خصوص مأموریت‌های پلیس آگاهی نیز در همین مدت، حدود شش درصد افزایش داشته که این روند نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان، توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را یکی از عوامل مهم در پیشگیری و کنترل جرایم عنوان کرد و از هموطنان خواست در نگهداری اموال و دارایی‌های خود دقت کافی را به عمل آورند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها