مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

مازندران بیش از 377 شهید روحانی تقدیم کرده است

حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» گفت: در دوران دفاع مقدس روحانیت قریب به چهار هزار شهید تقدیم کرده است که سهم استان مازندران بیش از 377 شهید روحانی بوده است.
کد خبر: ۳۵۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 30July 2019

مازندران بیش از 377 شهید روحانی تقدیم کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه در دوران پر افتخار و غرورآفرین دفاع مقدس، طلاب و روحانیون بیش از 96 هزار مرتبه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شده اند، اظهار داشت: روحانیت فداکار در دو عرصه تبلیغ و رزم با عمل به رسالت خود، هزاران شهید، آزاده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از هر هزار طلبه و روحانی، 40 نفر به درجه شهادت نائل آمدند، گفت: آمار 10 برابری شهدای روحانی، آزاده و جانباز نسبت به دیگر اقشار، گواه این حقیقت انکارناپذیر است که روحانیت بر اساس رسالت ذاتی خود در کنار دیگر رزمندگان در دو عرصه تبلیغ و رزم پا به میدان جهاد گذاشت و سربلند از این آزمون بیرون آمد.

این مسئول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس روحانیت قریب به چهار هزار شهید تقدیم کرده است که سهم استان مازندران بیش از 377 شهید بود و عنوان سومین استان کشور از جهت تقدیم شهدای روحانی را به خود اختصاص داده است.

رضایی در ادامه به اهداف تشکیل این شورا پرداخت و گفت: دبیری این شورا به عهده دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران است.

این جلسه با حضور نمایندگان حوزه علمیه برادران و خواهران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دفتر نماینده ولی فقیه، حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مازندران، عقیدتی سیاسی دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی نوشهر، عقیدتی سیاسی پایگاه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دادسرای ویژه روحانیت، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد احیاء زکات و تعدادی از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار