نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

نیازمند دیپلماسی مقاومت هستیم/ باید تاریخ دفاع مقدس را برای آمریکایی‌ها یادآوری کرد

«یعقوب شیویاری» گفت: همانند دوران دفاع مقدس به دیپلماسی مقاومت با تکیه بر توان داخلی نیاز داریم تا در برابر زیاده‌خواهی دشمنان سر خم نکنیم.
کد خبر: ۳۵۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ - 31July 2019

«یعقوب شیویاری» نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، با اشاره به تاریخ پرافتخار دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های انسانی و انقلابی اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً در توئیتی عنوان کرده ایران پیروز هیچ جنگی نبوده است و همین نشان می‌دهد که ترامپ با فرهنگ و تاریخ ایران آشنایی ندارد.

وی هشت سال مقاومت توأم با پیروزی را برگ زرین نظام اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها به خوبی از قدرت بازدارنده‌ی جمهوری اسلامی ایران آگاه‌ هستند و اتفاقاً تئوریسین‌های آنان به پیروزی ایران در جنگ‌های احتمالی اذعان می‌کنند.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه دفاع مقدس پشتوانه‌ی معنوی و ایمانی، نیروهای مسلح و بسیج مردمی است، توضیح داد: در زمان حمله رژیم بعث به خاک ایران ما با لشکری سرتا پا مسلح مواجه بودیم که از سوی ابر قدرت‌ها پشتیبانی مالی و روانی می‌شد اما در نهایت ایران فاتح نبرد شد.

وی مقاومت را تنها کلیدواژه موثر مقابل گستاخی دشمنان دانست و عنوان کرد: هرگاه در برابر اقدامات و گفتار خصمانه طرف‌های مقابل، رفتار متقابلی نشان داده‌ایم آنان عقب‌نشینی کرده‌اند و در مواقعی که به‌خاطر صلح و سازش از برخی موارد کوتاه آمده‌ایم شاهد زیاده‌خواهی و ادامه بی‌ادبی دشمنان شده‌ایم.

شیویاری در پایان گفت‌وگوی خود با دفاع‌پرس خواستار ترویج دیپلماسی مقاومت میان مسئولان نظام شد و تاکید کرد: این نوع دیپلماسی در سخت‌ترین شرایط نتیجه‌ی مثبتی از خود نشان داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار