برگزاری سومین جلسه کارگروه استانی نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس هرمزگان

کارگروه نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس در استان هرمزگان با حضور نمایندگان پنج دستگاه فرهنگی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 31July 2019

برگزاری سومین  جلسه کارگروه استانی نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس هرمزگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سومین جلسه کارگروه نظارت بر تولید آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس با حضور نمایندگان پنج دستگاه فرهنگی، پیرامون بررسی تولیدات مکتوب دفاع مقدس در سال 98، در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: هدف ما از تشکیل این کارگروه، تسهیل امر نشر و ترویج روحیه ایثار و حسن نظارت دقیق بر تولید و نشر آثاردفاع مقدس است.

سردار میرزایی در ادامه افزود: تمام ادارات و دستگاهایی که پیرامون دفاع مقدس تولیداتی دارند، باید آثار خود را به این شورا ارسال کرده تا توسط کارشناسان شورا مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان هرمزگان، تشکیل کمیته اطلاع رسانی در جهت نشر و تبلیغ آثار دفاع مقدس و سوژه یابی برای تولیدات فاخر باید از اولویت های این کارگروه باشد.

وی در پایان متذکر شد: برای ایجاد رغبت به فرهنگ مطالعه در حوزه ایثار و شهادت و تعمیق باورهای فرهنگی مذهبی در جوانان، باید مکانی مناسب برای عرضه محصولات فاخر فرهنگی و ارزشی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها