عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسوولان همچون فرماندهان دفاع مقدس در جنگ اقتصادی در خط مقدم باشند

حجت‌الاسلام مهدی شیخ با بیان اینکه برخی از مسوولان هنوز جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان را باور نکرده‌اند، گفت: مسوولان باید همچون فرماندهان دفاع مقدس که در جنگ تحمیلی در خط مقدم نبرد با دشمن بودند، در حنگ اقتصادی آمریکایی‌ها، پیشگام باشند.
کد خبر: ۳۵۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ - 01August 2019

///حجت‌الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس هدفی جز دفاع از میهن، انقلاب و حفظ آرمان‌های امام راحل نداشتند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکردند، اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در برابر دشمن بعثی و حامیان مزدورش ایستادگی کردند، تا نگذارند یک وجب از خاک کشورمان از دست برود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز نوبت مسئولان نظام و یادگاران دوران دفاع مقدس است که جان خود را وقف خدمت به مردم کنند. اگر ما در راه خدمت‌رسانی به مردم عملگرا باشیم و عملکردمان مورد رضایت مردم واقع شود، آن‌وقت می‌توانیم درباره ازخودگذشتگی، ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با مردم سخن بگوییم.

شیخ ادامه داد: حماسه دفاع مقدس و هشت سال تلاش و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان کشور به هیچ گروه و جناحی وابسته نیست و آن را آنگونه که رخ داده است، باید به‌طور دقیق به ثبت برسانیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند، نباید در تعریف و ثبت آن دچار تحریف شویم.

حجت‌الاسلام شیخ پیشگام بودن فرماندهان در خط مقدم جبهه را یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به‌فرد دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشترین فرماندهان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و این نشان از پیش‌قدم بودن این دلاورمردان نسبت به رزمندگان در خطوط مقدم است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه را خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی کشورمان دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس امنیت ایران را با خون‌بهای خود به ارمغان آوردند و امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

شیخ ادامه داد: مسئولان نظام با ساده‌زیستی و خدمت به مردم دل شهدا را خشنود کنند و بدانند که رضایت شهدا در گرو خدمت‌رسانی به مردم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصومت‌های غربی‌ها علیه ملت و کشورمان اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای از مسوولان هنوز جنگ اقتصادی که آمریکایی‌ها علیه ما راه انداخته‌اند را باور نکردند؛ لذا ما باید همچون فرماندهان دوران دفاع مقدس که در جنگ تحمیلی در نبرد با دشمن، در خط مقدم بودند، در کم اثر کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی،‌ پیشگام باشیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها