دادستان عمومی و انقلاب نهاوند:

کنگره ملی نخستین دادستان شهید انقلاب در نهاوند برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت شهید آیت‌الله «قدوسی نهاوندی» نخستین دادستان شهید انقلاب در نهاوند در سالروز شهادت ایشان در نهاوند همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 31July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید هادی مصطفوی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند اظهار داشت: این کنگره ملی در سالروز شهادت این عالم بزرگ و ربانی ۸ شهریور امسال در نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی در سالروز شهادت ایشان با حضور یکی از عالی‌ترین مقام‌های مسئول کشور و دادستان کل کشور در نهاوند برگزار خواهد شد.

مصطفوی گفت: این کنگره ملی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «نگذارند چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند» و به منظور آشنایی عموم مردم به خصوص نسل جوان با سیره و اندیشه‌های این شهید گرانقدر در نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: در چندین جلسات متعدد که با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، فرماندار و دیگر مسئول شهرستان نهاوند برگزار شد کمیته‌های برگزاری این کنگره ملی جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم مشخص و شروع به کار کردند.

دادستان شهرستان نهاوند اظهار داشت: این بزرگداشت با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در قالب کنگره ملی برگزار خواهد شد و فراخوان مقالات به زودی از رسانه‌های عمومی و فضای مجازی اعلام و منتشر می‌شود.

مصطفوی گفت: انجام برنامه‌ای در شان جایگاه شهید قدوسی که در زمان شهادت دادستان کل انقلاب اسلامی بودند، وظیفه همه مسئولین و مردم شهرستان نهاوند است.

وی افزود: تلاش برای ثبت سالروز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان در تقویم رسمی کشور از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

دادستان نهاوند اظهار داشت: در حاشیه کنگره، نمایشگاهی از آثارشهید قدوسی و دیگر شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در جلسه ستاد هماهنگی کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنگره بزرگداشت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، بحث پیرامون شرایط برگزاری و مسئولین کمیته‌ها انجام شده و تقویم اجرایی کنگره تدوین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار