حمله موشکی و پهپادی یمن به مراسم رژه نظامی در عدن

یگان‌های پهپادی و موشکی ارتش یمن و انصارالله در یک عملیات مشترک، پادگانی در عدن واقع در جنوب این کشور را هدف حملات خود قرار دادند.
کد خبر: ۳۵۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 01August 2019

حمله موشکی و پهپادی یمن به مراسم رژه نظامی در عدنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یگان‌های پهپادی و موشکی ارتش یمن و انصارلله صبح امروز (پنجشنبه) پادگان «الجلاء» در عدن واقع در جنوب این کشور را هدف قرار دادند.

به گزارش المیادین، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که دو یگان مزبور در عملیاتی مشترک به پادگان الجلاء حمله کردند.

وی تاکید کرد که این عملیات مشترک هنگام رژه نظامی و سان دیدن عناصر شبه‌نظامی در پادگان مذکور صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح گفت که مراسم رژه نظامی با پهپاد «قاصف k2» و یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌بُرد صورت گرفت.

وی اعلام کرد که عناصر مزدور پس از مراسم رژه قصد حمله به پایگاه‎های ارتش و انصارالله در دو استان الضالع و تعز را داشتند که هدف حمله پهپادی و موشکی قرار گرفتند.

یک منبع امنیتی مستقر در جنوب یمن گفت که در این دو عملیات مشترک، ده‌ها نفر از نیروهای پلیس و نظامی در عدن از جمله تعدادی از فرماندهان آنها کشته و زخمی شدند.

منابع خبری می‌گویند که همزمان یک عامل انتحاری نیز خود را در مرکز پلیس در شهر عدن واقع در جنوب یمن منفجر کرده است.

منابع بیمارستانی عدن خبر دادند که در این انفجار انتحاری، سه نیروی پلیس کشته و بیش از 20 نفر دیگر زخمی شدند.

حملات نیروهای یمنی به عدن مرکز جنوب یمن در حالی صورت گرفته که ائتلاف سعودی حملات خود به صعده واقع در شمال یمن را افزایش داده است.

یگان توپخانه‌ای عربستان سعودی روز دوشنبه گذشته بازاری در شهرستان قطابر استان صعده را هدف قرار داد که در پی آن 15 نفر کشته و حدود 30 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار