سردار سلیمانی:

کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ - 01August 2019

کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین جمع فرماندهان نواحی بسیج استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی دارای فرهنگ بسیجی هستند و در عرصه‌های مختلف شاهد ظهور و بروز این فرهنگ هستیم.

وی از برگزاری کنگره شهدای بسیجی کشورمان خبر داد و اضافه کرد: امسال کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش خدمات بسیج در سطح کشور خاطرنشان کرد: بسیج نسبت به مردم احساس مسئولیت دارد و تلاش می‌کنیم برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشیم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم مسئولیت بنده بر افزایش گروه‌های جهادی و حضور سازمان‌یافته‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی و بسیج تأکید کرده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج تلاش می‌کند در رفع مشکلات مردم پیشرو باشد، افزود: بسیجیان، گروه‌های جهادی و طلبه‌های بسیجی در جریان سیل اخیر به کمک مردم شتافتند و خانه‌هایشان را پاک‌سازی کردند.

وی بسیج را الگوی انقلابی متفاوت از سایر انقلاب‌ها در سطح جهان دانست و ادامه داد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت‌گزاری این نهاد مردمی و انقلابی به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: هرچقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبار جهانی با این نهاد‌های ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: نباید بگذاریم دشمن عرصه را برای ملت ایران تنگ کند و بسیج این توانایی را دارد که امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها