جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع):

شکستن قدرت دریایی و هوایی دشمن بزرگترین دستاورد انقلاب است

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه ایران چهارمین نظام قدرتی جهان را دارد، گفت: شکستن قدرت دریایی و هوایی دشمن بزرگترین دستاورد انقلاب است.
کد خبر: ۳۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 02August 2019

شکستن قدرت دریایی و هوایی دشمن بزرگترین دستاورد انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، دومین یادواره شهدای گمنام رشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد. سردار حمید اباذری با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس درخشان ترین دوران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که تاریخ انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه به عنوان دوران تاریخ مصرف گذشته نشان دهند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار جوان در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: نخستین مسئولیت پیشکسوتان عرصه جهاد این است که تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انقلاب انتقال دهند.

وی با اشاره به روزهای تنهایی ملت در دوران جنگ تحمیلی و اتحاد کشورهای شرق و غرب در مقابل ایران، گفت: روزهای گذشته از خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد. ملت ما با سه رمز ایمان، توکل به خدا، رهبری امام راحل و پای کار بودن مسئولان کشور همانند شهیدان بهشتی و رجایی در سختی ها در مقابل تحریم و فشارها در طول چهل ساله انقلاب ایستاده و پیروز شدند.

تفحص استخوان‌های شهدا نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند

سردار اباذری در ادامه با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا است، افزود: امروز تفحص استخوان‌های شهدا نقشه‌های دشمنان را خنثی می کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در جهان به ویژه در حوزه تکنولوژی و موشکی، گفت: در اطراف ایران ۴۱ پایگاه آمریکایی قرار دارد و آنها از قدرت بازدارندگی ایران مطلع هستند و می دانند دست از پا خطا کنند چند برابر ضربه می خورند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: شکستن قدرت دریایی و هوایی دشمنان بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و اگر ایران اراده کند می تواند به صورت کامل اداره  تنگ هرمز و خلیج فارس را در دست خود بگیرد.

ایران چهارمین نظام قدرتی جهان را دارد

سردار اباذری با تأکید بر اینکه ایران چهارمین نظام قدرتی جهان را دارد و پیام‌ جمهوری اسلامی فراگیر و جهانی شده است، افزود: شرط الهی برای تداوم این قدرت اتکا و توکل به خداوند متعال، اعتماد به نقش و قدرت مردم و گوش به فرمان ولی فقیه بودن است.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع)  با اشاره به پیش بینی امام راحل و رهبرمعظم انقلاب درباره سقوط رژیم صهیونیستی، گفت: با اراده الهی، جوانان ما پرچم فتح را بر گنبد بیت المقدس قرار می‌دهند و نخستین اتفاق بر اساس گام دوم انقلاب سقوط آل سعود و آمریکا توسط خودشان است.

وی با تأکید بر اینکه این سختی ها حق مردم ایران نیست درباره چگونگی رفع مشکلات فعلی کشور نیز بیان کرد: امروز با سوء تدبیر مسئولان مواجه هستیم و رمز عبور از مشکلات این است که مسئولان همانند دوران دفاع مقدس در بین و همراه مردم باشند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار