امام جمعه تبریز:

اروپایی‌ها به تعهدات برجامی‌شان عمل نمی‌کنند/ آمریکا درصدد فریب مردم ایران با توهم جنگ است

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم گفت: اروپایی‌ها فقط حرف می‌زنند و تاکنون در عمل به تعهدات‌شان پایبند نبوده‌اند.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ - 02August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت منطقه‌ای بوده و طرح موضوع مذاکره فقط یک بازی مسخره سیاسی است.

وی در ادامه با اشاره به نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و معاونان امور خارجه 4+1 در وین، عنوان کرد: این نشست در حالی به پایان رسید که اروپایی‌ها 11 تعهد عملی نشده در چارچوب برجام دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تعهدات فروش نفت ایران و بازگشت آن کشور است.  

آل هاشم افزود: اروپایی‌ها آماده نیستند تا به صورت میدانی کار کنند و دوست دارند فقط حرف بزنند که این نیز به هدف مشترک‌شان با آمریکایی‌ها برمی‌گردد. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا تلاش کرد تا با فضاسازی، مردم را از خطر حمله نظامی مردم بترساند، تصریح کرد: حالا یک راه بیشتر جلوی آمریکا نمانده که آن هم عملیات فریب مردم ایران و ترساندن آن‌ها است.

وی با اشاره به راهبرد نه جنگ و نه مذاکره که توسط امام خامنه‌ای مطرح شد، بیان کرد: این راهبرد، گفتمان مقاومت و بازدارندگی و تنها مسیر دست‌یابی به قله پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی، گفت: امید است پروژه‌های افتتاح شده برای مردم پرمنفعت باشد. 

آل هاشم با بیان اینکه بنده بدون کم و کاست حرف مردم را در شورای اداری با حضور رئیس جمهوری مطرح کردم، افزود: امیدواریم مسئولان هم دقت نظر داشته باشند و شاهد محقق شدن این خواسته‌‌ها باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار