تیم ارتش ایران به منظور شرکت در مسابقات نظامی وارد چین شد

تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی چین وارد شهر کورلا واقع در استان سین کیانگ در شمال غربی چین شد.
کد خبر: ۳۵۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 02August 2019

تیم ارتش ایران به منظور شرکت در مسابقات نظامی وارد چین شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسابقات بین‌المللی نظامی امسال که با عنوان «مسابقات نظامی چین - روسیه» شناخته می شود همزمان در ۱۰ کشور ایران، روسیه، ارمنستان، هند، بلاروس، قزاقستان، مغولستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان و چین برگزار می شود.

از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۴ رزمنده در قالب تیم یورش سواروف و ۳۲ رزمنده هم در قالب تیم اربابان سلاح در مسابقات چین حضور دارند و در دو رشته با نظامیان سایر کشورها به رقابت می‌پردازند.

در ایران نیز قرار است دو رشته غواصی در عمق (به میزبانی نیروی دریایی ارتش) در جزیره کیش و مسابقه گشت جاده ای در تهران (به میزبانی نیروی انتظامی) برگزار شود.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی نظامی چین با شرکت ایران و بیش از ۳۵ کشور از روز ۱۲ تا ۲۷ مرداد در رشته های مختلف در چندین کشور برگزار خواهد شد.

ارتقا سطح توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از طریق بهره‌مندی از تجربیات و آموزه‌های حوزه آموزش در سایر کشورها، توسعه دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای میزبان و شرکت کننده در مسابقات از طریق رایزنی و تعاملات دوستانه در هنگام برگزاری سمینارها، نشست‌ها و مسابقات نظامی و استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی به منظور ارتقای آمادگی جسمانی در حوزه عملیاتی از جمله دستاوردهای این مسابقات بین المللی نظامی است.

مسابقات بین المللی نظامی چین گرامیداشت سالگرد تاسیس ارتش آزادی بخش این کشور از فردا شنبه آغاز می شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار