امام جمعه دلوار مطرح کرد؛

ناکامی و شکست دشمن در فشار حداکثری به ملت ایران

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» به تحریم وزیر امور خارجه توسط دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: این اقدام که مغایر با حقوق بین الملل است یک اقدام عجولانه و حکایت از شکست دشمن در فشار حداکثری به ملت ایران و ناکامی در تقابل با نظام مردمی ایران انقلابی است.
کد خبر: ۳۵۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ - 02August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه به درخواست مضحکانه پمپئو؛ برای گفت‌وگو با مردم ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام پمپئو درباره آمادگی برای حضور در ایران، نشان می‌دهد آن‌ها در پیگیری سیاست حداکثرسازی فشار دچار شکست شده‌اند و مجددا تلاش می‌کنند تا وارد فاز جنگ نرم شوند.

وی افزود: در واقع، فشار حداکثری آن‌ها، برخلاف محاسبات خودشان، باعث تقویت اتحاد ملی ما و  رسوایی آمریکا و عدم مذاکره با این کشور به یک نظر مورد اجماع میان تمام جریانات سیاسی تبدیل شود. بنابراین آمریکا مجبور شده به جای افزایش بی‌فایده فشار تحریمی، مجددا راهبردهای نرم، نفوذ را فعال کنند.
 
حجت الاسلام زاهددوست افزود: آن‌ها گمان می‌کنند، در ایران اسلامی اشتیاقی برای شنیدن صدا آن‌ها  وجود دارد و  ملت ایران طالب شنیدن «اسرار مگوی» آنها هستند لذا می توانند از این رهگذر، به اختلاف افکنی در داخل ایران دست یابند. این درحالی است که انتخاب مسیر مقاومت فعال در برابر آمریکا و ایجاد اجماع ملی درباره بی فاید بودن مذاکره با آمریکا، نتیجه شنیده شدن مواضع تند و خشونت آمیز سران آمریکا توسط مردم ایران است.

امام جمعه دلوار افزود: پمپئو نمی داند که در صورت حضور  و مصاحبه با رسانه‌ها در ایران، باید پاسخگوی جنایات آمریکا از ۲۸ مرداد تا سرنگونی هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس باشد، باید علت تحریم‌های ناجوانمردانه کنونی را توجیه کند. او باید حقایق درباره تحریم دارویی مردم ایران، درباره علت جلوگیری از کمک‌های امدادی برای سیل زدگان ایرانی و درباره علت حمایت او از منافقین و  قاتلان ۱۷ هزار ایرانی توضیح بدهد.

وی به تحریم وزیر امور خارجه توسط دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: این اقدام که مغایر با حقوق بین الملل است یک اقدام عجولانه و حکایت از شکست دشمن در فشار حداکثری به ملت ایران و ناکامی در تقابل با نظام مردمی ایران انقلابی است.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد فاقد قدرت منطق است و طرح موضوع مذاکره، صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار