حاجی دلیگانی در بررسی طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت استانی:

بالا رفتن هزینه های تبلیغاتی از معایب برگزاری انتخابات به صورت استانی است

عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس بالارفتن هزینه های تبلیغاتی را از معایب طرح برگزاری انتخابات به صورت استانی برشمرد و افزود: برای این که افراد بتوانند خود را در سطح استان مطرح کنند نیاز به هزینه های بسیار است، بنابراین این طرح هزینه ها را بالا می برد.
کد خبر: ۳۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴ - 07December 2014

بالا رفتن هزینه های تبلیغاتی از معایب برگزاری انتخابات به صورت استانی است

حسین علی حاجی دلیگانی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از مخالفین طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت استانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تأکید بر این مطلب که برگزار شدن انتخابات مجلس به صورت استانی فواید و مضراتی دارد، گفت: دور شدن نمایندگان از فضاهای محلی و شهرستانی به استانی، قدم رو به جلو است که برای رسیدن به اهداف ملی در مجلس مناسب است و از جمله فواید این طرح به شمار می رود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت، بالارفتن هزینه های تبلیغاتی را از معایب طرح برگزاری انتخابات به صورت استانی برشمرد و افزود: برای این که افراد باید خود را در سطح استان مطرح کنند، لذا این مطرح کردن نیاز به هزینه های بسیار است.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات به صورت استانی باعث خواهد شد تا مشکلات ریز استان ها دیگر از سوی نمایندگان د یده نشود و از طرفی نیز موجب خواهد شد تا رأی دهندگان انگیزه ای برای رأی دادن نداشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: این طرح باید در کمیسیون بررسی کاری شود و با رفع ابهامات موجود در صحن علنی از سوی نمایندگان مطرح شود، تا مشخص شود که آیا این طرح از جمیع جهات به نفع کشور می باشد یا خیر.

وی در خاتمه بیان داشت: اگر نمایندگان بجای طرح برگزاری انتخابات به صورت استانی، بستر ایجاد حزبی قوی و منسجم را در مجلس مطرح می کردند شاید بهتر از این طرحی بود که در مجلس امروز مطرح شده است. برای ایجاد احزاب در کشور نیازمند این هستیم که فواید و مضرات آن را برای مردم بیان کنیم و تا فرهنگ ایجاد حزب در کشور نهادینه نشود ما نخواهیم توانست یک حزب مستقل و منسجمی در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها