مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

اعلام آمادگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برای بازدید زائران کربلای معلی

«عبدالامیر عریضاوی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد تا میزبان زائران اربعین حسینی باشد.
کد خبر: ۳۵۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 06August 2019

اعلام آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای بازدید زائرین کربلای معلی

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اظهار داشت: طبق قوانین جدید و تصمیمات اتخاذ شده، امسال ویزا میان دو کشور ایران و عراق حذف شده است.

وی افزود: اگر چه ویزا میان دو کشور ایران و عراق برداشته شده، اما داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین گذرنامه و بیمه برای اتباع ایرانی و غیرایرانی الزامی است و پیش‌بینی ما این است که آمار زائرین کربلای معلی امسال به مراتب از سال‌های گذشته بیشتر باشد.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ادامه داد: ضمن اعلام آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای بازدید زائرین عزیز در تلاش هستیم تا با همکاری روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نسبت به انجام امورات فرهنگی و تبلیغاتی در حوزه دفاع مقدس به خصوص در مسیر مرز بین‌المللی شلمچه اقدامات لازم را انجام دهیم تا زائران کربلای حسینی در این رهگذر یاد و خاطره جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس در این منطقه را نیز گرامی بدارند.

وی در پایان از همه نهادهای فرهنگی استان خوزستان خواست که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را یاری کنند تا بتواند در این ایام به نحو شایسته به خدمات فرهنگی و عاشورایی خود در حوزه ایثار و شهادت اقدام کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار