معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ - 03August 2019

ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امدادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین خدرویسی» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز ملی ازدواج اظهار داشت: سال گذشته کمیته امداد ۸۶ هزار و ۷۹۶ خدمت در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت ارائه داد.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده در حوزه ازدواج در سال ۹۷ را بیش از دو میلیارد ریال برشمرد و افزود: این مبلغ برای تهیه جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج پسران، ازدواج مجدد بانوان و ازدواج دختران خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۴۸ مورد جهیزیه نوعروسان، ۲۱ هزار و ۸۵۵ مورد هدیه ازدواج پسران و پنج هزار و ۱۳۴ مورد حمایت از ازدواج مجدد بانوان برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شد. همچنین  دو هزار و ۴۵۹ مورد حمایت مالی برای دختران خانواده‌های نیازمند ارائه شد.

خدرویسی تأکید کرد: در سه ماهه ابتدای سال ۹۸ نیز ۹ هزار و ۸۳۷ مورد خدمات حمایتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در سراسر کشور ارائه شد که به این منظور بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین گفت: به منظور گرامی‌داشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار بر مبنای تأکیدات دین مبین اسلام و ترویج الگوی ازدواج ایرانی اسلامی، برنامه ویژه‌ای در دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها