مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

دفاع مقدس گنجینه‌ای از حماسه‌ها، مجاهدت‌ها و افتخارات برای انقلاب اسلامی است

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از حماسه‌ها، مجاهدت‌ها و افتخارات برای اسلام و انقلاب اسلامی است كه بايد از آن الگو بگیریم.
کد خبر: ۳۵۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 03August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان صبح امروز در جمع مسئولان محلی روستای فولاد محله استان سمنان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از حماسه‌ها، مجاهدت‌ها و افتخارات برای اسلام و انقلاب اسلامی است كه بايد از آن الگو گرفت.

سلامی گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگان و خون شهداست و ما موظفیم این ارزش‌های والای دوران جنگ تحمیلی هشت ساله را به نسل آینده منتقل کنیم و جوانان وظیفه دارند از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس حراست و پاسداری کنند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: ‌رمز پیروز ما در سال‌های دفاع مقدس، پیروی محض از امام و ولایت، ایمان و معنویت رزمندگان بود و امروز ما برای حفظ و تداوم این انقلاب نیازمند تقویت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: نقش مؤثر مردم استان سمنان در 8 سال دفاع مقدس به گونه‌ای بود که رتبه دوم کشور در تقدیم شهدا به نسبت جمعیت و از همین حیث نیز بیشترین رزمندگان را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاد و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

سلامی در خصوص نقش آفرینی رزمندگان استان سمنان در عملیات  مرصاد بیان داشت: تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان، حدود 60 ساعت در میدان نبرد (تنگه چهار زبر) با بکارگیری بیش از هزار و 600 نفر، جانانه به مقابله با منافقین خائن پرداخته که با تقدیم 228 مجروح و 67 شهید، برگ زرین دیگری را در صفحات پر افتخار تاریخ هشت سال دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

در پایان این دیدار مقرر شد خاطرات و اسناد رزمندگان و شهدا روستای فولاد محله استان سمنان ثبت و جمع آوری تا به عنوان سند افتخار تدوین و چاپ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار