رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس خبر داد؛

رشد 30 درصدی مشارکت هنرمندان قزوینی در جشنواره فانوس

«علی اصغر جعفری» گفت: آثار ارائه شده استان قزوین در جشنواره هنری فانوس، 30 درصد افزایش یافته است که نشان از توجه هنرمندان و تلاشگران این حوزه در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین دارد.
کد خبر: ۳۵۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 03August 2019

«علی اصغر جعفری» رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: قزوین یکی از استان های پیشگام در دفاع مقدس بوده و دلاورمردان و بزرگان شاخصی در این دوران به نظام و انقلاب هدیه کرده است.

وی ادامه داد: قزوین متناسب با جمعیت خود تعداد چشمگیری از حضور رزمندگان را در سطح کشور به خود اختصاص داده که فداکاری های این عزیزان، جانبازان و شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد.

جعفری افزود: مردم قزوین چه قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس همواره در کنار امام خمینی و حضرت آقا بوده‌اند که این نشان از عمق و ژرف اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت در این خطه از سرزمین است.

این مسئول با اشاره به فعالیت بسیار خوب مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین عنوان کرد: خوشبختانه قزوین جزو استان‌های فعال و پویا در مشارکت جشنواره‌ها و مسابقات دفاع مقدس در کشور محسوب می شود که آثار ارزشمندی را در این حوزه ارائه داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه آثار ارائه شده استان قزوین در جشنواره هنری فانوس، 30 درصد افزایش یافته که نشان از توجه هنرمندان و تلاشگران این حوزه در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین دارد.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین گفت: ساخت موزه دفاع مقدس قزوین در جوار یادمان شهدای گمنام استان موجب حس بیشتر معنویت و ترویج فرهنگ شهادت و ایستادگی در مقابل استکبار را به بازدیدکننده انتقال می‌دهد و امیدواریم این پروژه که یکی از برنامه‌‌های بزرگ فرهنگی قزوین محسوب می شود با کمک مسئولان استان هرچه زودتر به پایان برسد.

جعفری خاطرنشان کرد: بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از ضرورت های استان قزوین محسوب می‌شود چرا که باید نسل امروز با آثار شهدا و پیشکسوتان آشنا شوند و بدانند چه مشقت‌ها و ایثارگری‌هایی جهت عزت و امنیتی کنونی کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار