پدر شهید «احمدی‌روشن» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«ترامپ» نه از جنگ خبر دارد و نه ایرانی‌ها را می‌شناسد/ مذاکره مجدد با آمریکا برای ملت ایران خسارت‌بار است

«رحیم احمدی‌روشن» با بیان این‌که «ترامپ» نه از جنگ خبر دارد و نه ایرانی‌ها را می‌شناسد، گفت: اگر کسی به خودش اجازه داد تا با ملت ایران بجنگد، به عنوان نمونه «صدام» که با حمایت همه دنیا مقابل ملت ایران ایستاد، همه عاقبت وی را دیدند که چگونه از صفحه روزگار محو شد.
کد خبر: ۳۵۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 03August 2019

مذاکره مجدد با آمریکا خسارت به ملت ایران است/ «ترامپ» نه از جنگ خبر دارد و نه ایرانی‌ها را می‌شناسد«رحیم احمدی روشن» پدر دانشمند هسته‌ای شهید «مصطفی احمدی روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به صحبت‌های اخیر «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا مبنی بر این‌که ایران در هیچ جنگی پیروز نشده است، اظهار داشت: «ترامپ» نه از جنگ خبر دارد و نه ایرانی‌ها را می‌شناسد؛ چراکه ما در هیچ جای جهان طبق دستور اسلام و فتوای امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جنگی را شروع نکرده‌ایم.

وی افزود: اگر کسی به خودش اجازه داد تا با ملت ایران بجنگد، به عنوان نمونه «صدام» که با حمایت همه دنیا مقابل ملت ایران ایستاد، همه عاقبت وی را دیدند که چگونه از صفحه روزگار محو شد.

احمدی روشن به رییس جمهور آمریکا توصیه کرد که اگر می‌خواهد اسم خود را در صفحه‌ای از تاریخ ثبت کند، باید در کنار بقیه حکام ظالم سابق آمریکا ثبت کند که هیچ غلطی نتوانسته‌اند انجام دهند.

پدر شهید «مصطفی احمدی روشن» با اشاره به مطرح شدن موضوع مذاکره مجدد با آمریکا، گفت: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند که جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد؛ لذا ما با آمریکا هرگز مذاکره نخواهیم کرد.

وی تأکید کرد: اگر برخی از مسئولان کشور بخواهند که مجددا با آمریکا مذاکره کنند، این بزرگ‌ترین اشتباه است؛ چراکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند به مذاکره خوشبین نیستیم و از این ره‌گذر آبی برای مسئولان گرم نخواهد شد، از مذاکره مجدد با آمریکا هم آبی برای برخی مسئولان گرم نخواهد شد و جز خسارت به ملت ایران، هیچ حاصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار