پیام تسلیت مجتهدزاده در پی درگذشت مادر شهیدان شکری

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی پیامی درگذشت مادر شهیدان شکری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 03August 2019

پیام تسلیت مریم مجتهدزاده در پی درگذشت مادر شهیدان شکریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت «فاطمه جعفری» مادر گرامی «شهیدان معزز سیف‌الله، صیادالله و ماشاالله شکری» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

این مادر فداکار و اسوه مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های زندگی خود را برای پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزانش را بر دوش کشید، الگویی تابناک از زن مسلمان ایرانی را در فرهنگ جهاد و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب با تجلیل از صبر و فداکاری این مادر گرامی، بر ساحت ایمان استوارشان ادای احترام نموده از ذات لایزال الهی برایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

بر اساس این گزارش، شهید ماشاالله شکری ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ و برادرش صیادالله در ۱۲ آبان همان سال به درجه رفیع شهادت رسیدند. شهید سیف الله شکری نیز ۲۶ آبان سال ۱۳۶۳ به برادران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها