حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برخورد بدون اغماض با مفسدان اقتصادی راه پالایش انقلاب از نفوذی‌هاست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش‌های اقتصادی کشور گفت: خطرناک‌تر از دشمنان خارجی حضور دست‌های پشت پرده و مخلان اقتصادی هستند که می‌کوشند تا به طرق مختلف در ازای کسب سودهای کلان، وضعیت معیشتی مردم را ویران کنند که آشفتگی در بازارهای داخلی مصداق بارز این مسئله است.
کد خبر: ۳۵۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 03August 2019

///«سیدمحمد حسینی» نماینده مردم شهرستان‌های تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص نقش تحریم‌های دشمنان خارجی و همچنین اقدامات مفسدان اقتصادی در داخل کشور در ایجاد مشکلات اقتصادی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم قوه قضائیه شناسایی و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی است و یکی از اقدامات شایسته دستگاه قضا پرهیز از محافظه‌کاری در برخورد با مفاسد اقتصادی است.

حسینی با توجه به این نکته که اگر ما خواهان اقتصادی پویا هستیم، باید همه در این راستا تلاش کنیم، افزود: هم مردم و هم دولت به خوبی می‌دانند که آمریکا بزرگترین دشمن ماست؛ لذا به عقیده بنده خطرناک‌تر از دشمنان خارجی حضور دست‌های پشت پرده و مخلان اقتصادی هستند که می‌کوشند تا به طرق مختلف در ازای کسب سودهای کلان وضعیت معیشتی مردم را ویران کنند که آشفتگی در بازارهای داخلی مصداق بارز این مسئله است.

حسینی با اشاره به دو وظیفه مهم و بزرگ مجلس شورای اسلامی مبنی بر قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون، تصریح کرد: غفلت مجلس در خصوص نظارت بر دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین اجرای قوانین باعث شد تا وضعیت اقتصادی ما با مشکل مواجهه شود؛ لذا اگر نمایندگان نظارت دقیقی بر اجرای قوانین تصویب شده داشتند، ما شاهد بروز و ظهور معضلات کنونی کشور نبودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند، گفت: علت اصلی اینکه ما در دوران اوایل انقلاب و به‌ویژه در دوران جنگ توانستیم مشکلات را یکی پس از دیگری از بین ببریم، دارا بودن روحیه جهادی و انقلابی مسوولان وقت بود؛ لذا امروز عدم وجود این روحیه در برخی از مسوولان باعث شده تا تلاش برای بهبود وضعیت کشور به حاشیه برود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی در مجلس دهم کم‌تر مشاهده می‌شود، گفت: اگر مسوولان برای کاهش مشکلات کشور تلاش جدی کنند، بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور وضعیت بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار