دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تناقض‌گویی‌ به نام همسر شهید، به کام ضدانقلاب

تناقض‌های گفتاری یک زن که مدعی است همسر شهید هست، به‌جای این‌که دل شهدا را شاد کند، دل ضدانقلاب را شاد کرده است؛ درحالی که زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا به‌راحتی در دسترس جامعه قرار دارد؛ اما ظاهرا شهدا فقط برای منافع شخصی و ضداسلامی برخی افراد ارزشمند هستند، نه اهداف انقلاب اسلامی.
کد خبر: ۳۵۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 05August 2019

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: درک اهداف ملت ایران از سرنگونی حکومت پهلوی، وقوع انقلاب اسلامی ایران، نقش مردم در تشکیل حکومت و جامعه دینی و این‌که در نهایت شهدا برای چه اهدافی جانفشانی کردند و در وصیت‌نامه‌های خود چه خواسته‌هایی از مردم و مسئولان داشته‌اند، ضرورتی است که باید قبل از مقایسه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی، آن‌ها را درک کرد؛ خصوصاً برای افرادی که از خون شهدا برای اهداف براندازانه خود، مایه می‌گذارند.

شهدا در زمان حیات مادی خود و همچنین در وصیت‌نامه‌های‌شان، مواضع خود را صریحا درباره ضرورت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حمایت از ولایت فقیه، صیانت از بیت‌المال، لزوم تشکیل جامعه اسلامی و رعایت شئونات اسلامی خصوصا حجاب در جامعه و... اعلام کرده‌اند و امروز هم با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا به‌راحتی در دسترس جامعه قرار دارند. همچنین از طرفی نیز اغلب خانواده‌های شهدا مواضع انقلابی خود را بارها صریحا اعلام کرده‌اند و از دشمنان خارجی و داخلی، بارها برائت جسته و با ولی‌فقیه خود عهد و پیمان بسته‌اند؛ لذا حقیقت تفکر و موضع‌گیری شهدا و خانواده‌های آن‌ها، موضوعی نیست که از افکار عمومی مخفی مانده باشد و این‌که برخی افراد بخواهند با تکیه بر خون شهدا، علیه جمهوری اسلامی سخن بگویند، اقدامی از ریشه مردود است.

نمونه این موضوع، ویدئو‌یی است که اخیرا در صفحه مجازی یک خبرنگار فراری منتشر شده و خانم محجبه‌ای در آن، با تأکید بر این‌که همسر شهید است و خودش نیز حجاب اسلامی را دوست دارد و با اختیار آن را انتخاب کرده است، شدیدا به قانون پوشش اسلامی که یکی از شرایط تحقق جامعه اسلامی است حمله می‌کند و خواستار براندازی جمهوری اسلامی ایران می‌شود و شدیدا هم بر روی این نکته که زنان در جامعه باید برای پوشش خود حق انتخاب داشته باشند، تأکید می‌کند.

تناقض‌گویی‌ به نام همسر شهید، به کام ضدانقلاب

هرچند که این زن مدعی است یک همسر شهید است؛ اما همسر شهید بودن به کسی مشروعیت نمی‌دهد تا علیه اهداف انقلاب اسلامی و شهدا، لب به سخنان توهین‌آمیز بگشاید. تناقض‌گویی‌های مکرری که در صحبت‌های این زن دیده می‌شود، به وضوح نشان می‌دهد که وی از نام شهدا برای اهداف ضدانقلابی خود بهره می‌برد؛ چراکه این زن در حقیقت توقع دارد که جامعه اسلامی که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و شهداست، تحقق نیابد.

یکی از تناقض‌گویی‌های این زن، این است که وی در جامعه‌ای خواستار آزادی در پوشش است که اکثر مردم آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند و با توجه به این‌که خودش نیز در سخنانش مدعی اعتقاد به اسلام و حجاب اسلامی است و می‌گوید من پوشش خود را دوست دارم؛ پس چگونه می‌شود که به امر به معروف و نهی از منکر زنان مسلمان که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند اعتقاد ندارد؛ مگر «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر» در اسلام واجب نیست؟ کسی که ادعای مسلمانی می‌کند، چگونه می‌شود در جامعه‌ای که روزی در یک رفراندوم قانونی، به جمهوری اسلامی «آری» گفت، بخواهد علیه حکومت اسلامی موضع بگیرد.

یکی دیگر از تناقض‌های گفتاری این زن، این است که می‌گوید «کشورهای عربی سرمایه‌های کشور من را خرج می‌کنند، اما زنان در آن کشورها در پوشش خود اختیار دارند»؛ درحالی که چه کسی است که نداند چه تعداد از زن‌ها در کشورهای عربی در بازار به‌عنوان برده توسط گروه تروریستی داعش به حراج گذاشته شدند و به چه تعداد زن تجاوز شد، حال اگر کمک‌های نظامی، مالی و حمایت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران که وی آن را به باد ناسزا می‌گیرد و نیز جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود، چه بلایی بر سر نوامیس این مرز و بوم می‌آمد؟ از طرفی نیز هرچه که در کشورهای عربی دیگر انجام می‌شود، لزوما نباید مورد تایید اسلام و مکتب انقلاب اسلامی ایران باشد، هرچند که جمهوری اسلامی ایران برای وحدت و منافع مشترک جهان اسلام مقابل استکبار، از کشورهای دیگر خصوصا در برابر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده غرب حمایت ‌کند.

تناقض‌گویی‌ به نام همسر شهید، به کام ضدانقلاب

نکته‌ای که در این ویدئو قابل بیان است، این است که مشخص نیست آیا این زن واقعا همسر شهید است یا نه؛ چراکه اسمی از همسر خود نیاورده است؛ بلکه حتی ممکن است که این ویدئو ساختگی هم باشد؛ چراکه ضدانقلاب می‌خواهد با این کار خود به دروغ بگوید که خانواده‌های شهدا هم دیگر دل خوشی از جمهوری اسلامی ندارند که هم از این طریق اقدامی تبلیغاتی کرده باشد و هم برخی ساده‌لوح‌ها با خود همراه کند؛ البته خانواده‌های شهدا با بصیرت خود، همیشه نشان داده‌اند که حاضرند همچون شهید خود، خون خود را در راه تداوم انقلاب اسلامی بدهند.

اظهارات این زن هرچند که دارای تناقض و بی‌اهمیت است؛ اما شبیه آن، کم و بیش در جامعه شنیده می‌شود و از انحرافی خبر می‌دهد که در برخی از افراد وجود دارد. ریشه این انحراف مقایسه غلط جامعه اسلامی با جامعه غربی است؛ چراکه در جامعه غربی و نظریه لیبرالیسم، به دین به‌عنوان یک موضوع شخصی نگاه می‌شود؛ اما در جامعه دینی که اکثریت مردم از یک دین و آیین پیروی می‌کنند، قوانین آن برگرفته از دین اکثریت است؛ لذا نمی‌توان گفت در کشور ما که به عنوان یک جامعه دینی شناخته می‌شود، درباره پوشش اسلامی قانون وجود نداشته باشد و هرکسی با پوشش دلخواه خود در جامعه حضور یابد. با این وجود بهتر است ضدانقلاب‌ها صادقانه اعلام کنند که قصد دارند با اسلام و جامعه اسلامی مبارزه کنند، تا این‌که حرف از آزادی بزنند؛ چراکه اصولا آزادی که این افراد از آن دم می‌زنند و ادعا می‌کنند، دروغ است و امروز می‌گویند ما به کسانی که به حجاب اعتقاد دارند احترام می‌گذاریم؛ اما این مرحله اول برای ترویج فرهنگ برهنگی در ایران است و اگر مردم و مسئولان در مقابل این افراد کوتاه بیایند، بعید نیست فردایی نه چندان دور، کمپینی نیز برای تمسخر و محکومیت حجاب تشکیل دهند و از سویی دیگر کمپین‌هایی نیز برای آزادی مفاسدی همچون مشروبات الکلی و... ایجاد کنند که در این صورت، به همان نقطه‌ای می‌رسیم که اخیرا دشمنان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند که به دنبال تغییر رفتار ایران هستند و با توجه به دیدار اخیر خبرنگار فراری با «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا و پول‌هایی که وی از اسکتبار گرفته و مدارک آن نیز افشا شده است، بعید نیست که همه این دست و پا زدن‌ها برای زیبا و دموکراتیک نشان دادن کشف حجاب در جامعه اسلامی باشد؛ چراکه اگر در اعتقاد مردم تغییر حاصل شود و جامعه اسلامی به سمت جامعه لیبرال تغییر منش دهد، در سیاست‌های اسلامی و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران نیز خواه‌ناخواه تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار