دیدار صمیمی «سردار میرزایی» با فرمانده منطقه یکم ندسا در بندرعباس

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در دیداری صمیمی با فرمانده منطقه یکم ندسا از زحمات این نیرو در حراست از مرزهای آبی کشور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۵۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 03August 2019

دیدار صمیمی «سردار میرزایی» با فرمانده منطقه یکم ندسا در بندرعباسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حبیب‌اله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در دیداری صمیمی با دریادار دوم پاسدار «عباس غلامشاهی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در خصوص توقیف نفتکش انگلیسی گفت: اقدام به هنگام رزمندگان نیروی دریایی سپاه در منطقه یکم و توقیف نفتکش انگلیسی بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که امریکا و گروه های نظامی موسوم به ائتلاف در خلیج فارس توانایی مقابله با نیروهای نظامی ما در منطقه را ندارند.

سردار میرزایی اظهار داشت: نقش منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس از دوران دفاع مقدس تا کنون بسیار برجسته بوده و رزمندگان ما در این نیرو همیشه پیشگام در دفاع از سرزمین ایران اسلامی بوده و هستند.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه تولیدات هنری دفاع مقدس تصریح کرد: لزوم سرعت بخشیدن به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان هرمزگان و همکاری نیروهای مسلح و مطالبه استانی در این خصوص نیاز به همراهی همه ارگانها داشته و باید تمام توان یگان ها و سازمان ها به این حوزه معطوف شود.

میرزایی در پایان ضمن تبریک به دریادار دوم پاسدار غلامشاهی که به تازگی مفتخر به دریافت درجه سرداری از سوی مقام معظم رهبری شده اند گفت: زحمات پرسنل نیروی دریایی سپاه در پیشگاه خداوند محفوظ  بوده و نصرت الهی در مأموریت های مقابله به مثل در خلیج فارس شامل حال شما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار