آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن حزباوی» برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت شهید«حسن حزباوی» از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ - 03August 2019

آئین بزرگداشت شهید«حسن حزباوی» از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت شهید «حسن حزباوی» از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم روز (جمعه هجدهم مرداد) از ساعت 7 صبح با حضور مردم شهید پرور در حسینیه حاج قنبر اهواز واقع در کوی شهید مدرس، خیابان شهدا، نبش خیابان ششم برگزار و حاضران یاد و خاطره شهید«حسن حزباوی» و دیگر شهیدان این منطقه را گرامی می‌دارند.

در آئین بزرگداشت شهید حزباوی از شهدای مدافع حرم خوزستان دعای پرفیض ندبه به یاد شهیدان به ویژه این شهید والامقام قرائت می‌شود همچنین جمعی از خانواده معظم شهدا و تعدادی از همرزمان شهید«حسن حزباوی» نیز در این آئین معنوی حضور می‌یابند و به شهیدان گلگون کفن کوی مدرس ادای احترام می‌کنند.

دانشجوی شهید«حسن حزباوی» فرزند حجت‌الاسلام و المسلمین«فالح حزباوی» است که در تاریخ 22 آذر  سال 1361 در اهواز دیده به جهان گشود.

این جوان برومند خوزستانی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) به این کشور اعزام شد و به صف رزمندگان جبهه مقاومت پیوست.

سرانجام این دانشجوی خوزستانی در روز سه شنبه چهارم آذر  سال 1393 هجری خورشیدی در نبرد با دشمنان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و عند ربهم یرزقون شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار