تجلیل مادر شهید «علیرضا اختراعی» از پنج زوج جوان

مراسم ازدواج پنج زوج جوان با حضور مادر شهید مفقودالاثر «علیرضا اختراعی»در سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ - 03August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)‌ پنج زوج جوان مراسم ازدواج خود را با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام و سپس فرهنگسرای کوثر کرمان جشن گرفتند.

در این مراسم باشکوه، پنج زوج کرمانی ابتدا با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام با شهدا تجدید میثاق کرده و سپس با تجمع در فرهنگسرای کوثر و اجرای مراسم عقد با ماشین‌های مزین به عکس شهدا، به سمت گلزار شهدا مشایعت شدند.

تجلیل مادر شهید «علیرضا اختراعی» از 5 زوج جوان/// در حال ویرایش

در این مراسم حجت الاسلام «شکیبایی» از فعالین فرهنگی به بیان خصوصیات زندگی ایده‌ال و سالم پرداخت و گفت: در یک زندگی مشترک، گذشت و ایثار حرف اول را می زند و جوانان امروز اگر نسبت به کمبودها گذشت داشته باشند و تشریفات را کنار بگذارند، بسیاری از مسائل زندگی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: جوانان سبک زندگی شهدا را ملاک و معیار زندگی خود قرار دهند و ساده زیستی این عزیزان را الگو قرار دهند و روش هایی که شهدا برای عمل به اصول زندگی اسلامی به کار بسته اند می‌تواند چراغ راهی برای شروع زندگی جوانان باشد.

تجلیل مادر شهید «علیرضا اختراعی» از 5 زوج جوان/// در حال ویرایش

در این مراسم که به همت گروه جهادی ریحانه النبی انجام شد، مادر شهید مفقودالاثر «علیرضا اختراعی» از پنج زوج جوان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار