هاشمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

اتخاذ تصمیماتی در خصوص انتقال پادگان‌ها به خارج از تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیمات خوبی در خصوص انتقال پادگان‌ها به خارج از تهران گرفته شده است.
کد خبر: ۳۵۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 04August 2019

تصمیم‌گیری‌های خوبی در خصوص انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از تهران گرفته شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و پنجاه و نهمین جلسه این شورا، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران در خصوص انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر تهران اظهار داشت: در خصوص «پادگان ۰۶» ارتش که در محدوده خیابان پاسداران و بزرگراه شهید صیاد شیرازی است، مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: این پادگان که دارای یک زمین پر درخت است، باید از تهران خارج شود و اگر شهرداری بخواهد از این پادگان استفاده کند، باید آن را خریدارای کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل اینکه شهرداری بودجه ندارد که این پادگان را خریداری کند، باید با در نظر گرفتن مصالحی، این موضوع حل شود.

هاشمی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص اینکه چه مقدار روی این زمین تراکم ساخت و ساز داده شود، افزود: تصمیم بر این شد که ۷۰ درصد پادگان در اختیار مردم قرار داده شود.

وی بیان کرد: شهرداری تهران تصمیمات خوبی در خصوص خروج پادگان‌ها از تهران اتخاذ کرده که مورد تأیید شورای عالی شهرسازی است و اگر این روند ادامه داشته باشد، می‌توانیم پادگان‌های زیادی را به خارج از تهران ببریم و زمین‌های مربوطه را به مردم واگذار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر اینکه آیا در خصوص خروج پادگان دوشان‌تپه نیز تصمیم‌گیری شد، گفت: در این خصوص هنوز هیچ‌گونه تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها