سرگرد پورعلی خبر داد؛

برگزاری جشنواره «میثاق آجا» در شهریور سال جاری

دبیر دومین جشنواره «سپهر نهاجا» گفت: از میان آثاری که به جشنواره سپهر نهاجا راه پیدا کرده‌اند چهار اثر به جشنواره سراسری «میثاق آجا» راه پیدا خواهند کرد که دوم شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 04August 2019

برگزاری جشنواره «میثاق آجا» همزمان با هفته دفاع مقدسسرگرد «نصیر پورعلی» دبیر جشنواره «سراسری تئاتر سپهر نهاجا» در خصوص ویژگی‌های این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس اظهار داشت: جشنواره سپهر نهاجا متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای دومین سال متوالی است که برگزار می‌شود؛ البته این جشنواره در بین نیرو‌ها اعم از زمینی و دریایی ارتش نیز در حال برگزاری است و آثار منتخب به جشنواره سراسری «میثاق آجا» که در دوم شهریور سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا می‌کنند.

وی در ادامه گفت: فراخوان «سپهر ناجا» در ابتدای سال ۱۳۹۸ منتشر شد و در اختیار نیرو‌های هوایی قرار گرفت که بعد از انتشار فراخوان، ۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره راه پیدا کرد که در نهایت ۱۰ اثر انتخاب شد و از بین آثار نهایتا سه یا چهار اثر به جشنواره سراسری «میثاق آجا» راه پیدا خواهند کرد. در این جشنواره سایر گر‌وه‌های منتخب نیرو به رقابت می‌پردازند.

پورعلی در پایان گفت: رایزنی‌هایی برای برگزاری این جشنواره بین نیرو‌های مسلح انجام شد که به نتیجه نرسید، اما در سال‌های آینده این مهم نیز انجام خواهد شد. تمامی هنرمندان از میان خانواده نیرو‌های ارتشی می‌توانند در جشنواره «سپهر نهاجا» شرکت کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها