مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

معنویت فضای جبهه و جنگ را مدیون حضور روحانیون رزمنده بودیم

سردار «محمد علی‌پور» گفت: خوزستان به واسطه میزبانی از 8 سال دفاع مقدس شاهد حضور گسترده هموطنان عزیزی بود که برای دفاع از میهن اسلامی‌مان به این جغرافیای مقدس آمدند برهمین اساس همه ما معنویت فضای جبهه‌ها را مدیون همین روحانیون رزمنده‌ای بودیم که از اقصی نقاط کشور آمده بودند.
کد خبر: ۳۵۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 04August 2019

معنویت فضای جبهه و جنگ را مدیون حضور روحانیون رزمنده بودیم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه تفاهم نامه همکاری با حوزه های علمیه خوزستان در دفتر شورای تبلیغات حوزه های علمیه استان در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن مهم شمردن نقش علما و طلاب در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خوزستان به واسطه میزبانی از 8 سال دفاع مقدس شرایط خاصی داشته و دارد و وظیفه ما این است که هم به اقشار مختلف مردم استان خودمان بپردازیم و هم به حضور گسترده هموطنان عزیزی که برای دفاع از میهن اسلامی مان به این جغرافیای مقدس آمدند چرا که همه ما معنویت فضای جبهه ها را مدیون همین روحانیون رزمنده بودیم.

وی افزود: تاریخ شفاهی روحانیون مبارز استان و تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس از مهمترین تصمیماتی است که در این جلسات اتخاذ شد اما نباید غافل شویم از روحانیونی که از سراسر کشور به خوزستان آمدند و در این استان یا شهید شدند و یا خدمات معنوی ارزنده ای را ارائه دادند.

در پایان این جلسه مقرر شد که تاریخ شفاهی علمای برجسته و پیشکسوتان رزمنده روحانی انجام و بصورت مشارکتی در قالب کتاب توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و شورای تبلیغات حوزه های علمیه خوزستان به چاپ برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار