جانشین فرمانده قرارگاه شمال­‌شرق نزاجا:

فعالیت­‌های قرآنی در نیروی زمینی ارتش مایه افتخار است

امیر «مرتضی محمدی» گفت: کسانی که در نیروی زمینی ارتش به امور قرآنی اهتمام می‌ورزند مایه افتخار و مباهات این نیرو هستند.
کد خبر: ۳۵۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 04August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، امیر سرتیپ دوم ستاد «مرتضی محمدی» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا که امروز به میزبانی این قرارگاه در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که به امور قرآنی اهتمام می‌ورزند برای نیروی زمینی مایه افتخار و مباهات هستند.

وی گفت: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی، تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی بوده است که ترویج فرهنگ قرآنی و بصیرت افزائی کارکنان و خانواده آنان را به عنوان یک اولویت پیگیری می‌­کند. این تلاش­‌ها باعث شد تا ارتش جمهوری اسلامی به عنوان برترین نهاد قرآنی در دستگاه‌های اجرایی معرفی شده و لوح برتر به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعطا شود.

محمدی در ادامه ضمن اشاره به ولایتمداری کارکنان ارتش خاطرنشان کرد: همواره تلاش کرده‌ایم جزو سربازان ولایتمدار باشیم و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تربیت قاریان و حافظان قرآنی اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: امید است همانطور که در مباحث قرآنی جایگاه خود را پیدا کرده‌ایم، بتوانیم در مباحث بصیرت‌افزایی و حجاب و عفاف به جایگاهی که در شأن خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی است دست پیدا کنیم.

در این دوره از مسابقات، متسابقین که شامل خواهران شاغل، همسران و فرزندان پسر کارکنان نزاجا می‌­شوند از 13 تا 16 مرداد به مدت ۴ روز در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم و تفسیر به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر این دوره از مسابقات، به رقابت‌های سراسری قرآنی ارتش جمهوری اسلامی راه پیدا خواند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار