سردار قنبری خبر داد؛

کشف یک تُن و 425 کیلوگرم مواد افیونی در خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه بامداد امروز پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تُن و 425 کیلوگرم مواد افیونی در خاش خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 04August 2019

کشف یک تُن و 425 کیلو مواد افیونی در خاشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به شهرستان خاش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان خاش در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ساعت سه بامداد امروز ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، دو خودروی وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین‌گیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید، سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در عملیات پاک‌سازی منطقه دو خودروی وانت، یک تُن و 180 کیلو و 390 گرم تریاک، 125 کیلو و 800 گرم حشیش و 118 کیلو و 870 گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیزبین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار