در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

سخنگوی نُجَباء: امپراتوری مقاومت شکل گرفته است/ رهبر ایران جبروت آمریکا را درهم شکست

مهندس الشِمَّری در دیدار با حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه امپراتوری محور مقاومت برای ظهور حضرت مهدی (عج) زمینه‌سازی می‌کند، بر تبعیت نُجَباء از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 04August 2019

سخنگوی نُجَباء: امپراتوری مقاومت شکل گرفته است/ رهبر ایران جبروت امریکا را درهم شکستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در تهران با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس «نصر الشمری» در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری»، توفیقات جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار همه مسلمانان از جمله شیعیان عراق خواند و اظهار داشت: برای تبریک گفتن این پیروزی‌ها به ایران سفر کرده‌ام.

وی ادامه داد: فارغ از پیروزی‌های گذشته محور مقاومت، اسقاط پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نشان داد که قدرت محور مقاومت تنها در عرصه نظری نیست و این محور در میدان عمل هم قدرت دارد.

معاون دبیرکل نُجَباء افزود: غربی‌ها از هلال شیعی یا امپراتوری ایران سخن می‌گویند، ولی در واقع این امپراتوری محور مقاومت است که برای ظهور زمینه‌سازی می‌کند.

الشِمَّری ضمن اشاره به مقابله دائمی شیعیان عراق با استبداد داخلی و اشغالگران خارجی، اظهار داشت: مستکبران به بهانه إعطای آزادی وارد عراق شدند و شیعیان را تحریک کردند که علیه اهل‎سنت عملیات انتقام‌جویانه انجام دهند، اما رهبری حکیمانه مراجع شیعه مانع از این اقدام شد.

وی در ادامه یادآور شد: شیعیان عراق خسارت زیادی به اشغالگران وارد کردند. فرماندهی نیروهای مسلح امریکا در منطقه اعلام کرد که ۸۰ درصد خسارت‌هایش در عراق از جانب گروه‌های شیعی مورد حمایت ایران بوده است.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، شکل‌گیری داعش را ناشی از توطئه آمریکا برای ورود مجدد به عراق دانست و گفت: آمریکایی‌ها چند سال پیش با امضای توافقنامه‌ای از عراق عقب‌نشینی کردند، ولی به بهانه مبارزه با داعش، دوباره نیروهایشان را برگرداندند.

مهندس الشِمَّری خاطرنشان کرد: در حالی که آمریکایی‌ها می‌گفتند ۲۰ سال طول می‌کشد تا عراقی‌ها داعش را شکست بدهند، مردم عراق با فتوای آیت‌الله سیستانی و حمایت ایران و حزب‌الله بر داعش غلبه کردند.

وی افزود: طبق برآوردها، ۱۱ هزار نظامی آمریکایی هم‌اکنون به بهانه مقابله با داعش در خاک عراق حضور دارند و البته دلیل اصلی آن‌ها مبارزه با گروه‌های هم‌پیمان جمهوری اسلامی و تحت نظر داشتن ایران است.

معاون دبیرکل نُجَباء با اشاره به پیگیری نمایندگان مجلس عراق برای اخراج امریکایی‌ها، از ریاست پارلمان عراق به‌خاطر مسکوت گذاشتن این طرح انتقاد کرد.

نصر الشِمَّری همچنین گفت: طرحی در دستور کار کنگره آمریکا قرار دارد که بر اساس آن، هر عراقی طرفدار ایران (اعم از فرد یا گروه) تحریم می‌شود. در صورت تصویب این طرح، گروه‌های مقاومت عراقی روابط بغداد ـ واشنگتن را قطع و سفیر آمریکا را اخراج می‌کنند.

معاون دبیرکل نُجَباء اضافه کرد: آمریکایی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به‌صورت رسمی در مناطق شیعه‌نشین عراق پایگاه نظامی ایجاد کنند و ما آن‌ها را به این چالش دعوت کرده‌ایم که ـ اگر جرأت دارند ـ چنین کاری را انجام بدهند.

وی در پایان دیدار خود با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت را افتخار مقاومت اسلامی نُجَباء خواند و تصریح کرد: چنین رهبری جبروت آمریکا را درهم شکست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار