حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی:

حفظ هوشیاری، جان مایه ماموریت پدافند هوایی کشور است/ پدافند خط مقدم مقابله با دشمن

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه جان مایه ماموریت پدافند هوایی کشور حفظ هوشیاری است، گفت: حفظ هوشیاری تاریخ مصرف ندارد و اگر می‌خواهیم جلوی دشمن و از بین رفتن دارایی‌ها و آبرو خود را به موقع بگیریم، حتما باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۳۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ - 04August 2019

حفظ هوشیاری، جان مایه ماموریت پدافند هوایی کشور است/ پدافند خط مقدم مقابله با دشمنبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک با بیان اینکه جان مایه ماموریت پدافند هوایی کشور حفظ هوشیاری است، اظهار داشت: کارکنان پدافند هوایی مجاهدان همیشه هوشیاری هستند که در صورت یک لحظه غفلت آنان ممکن است ضربات سنگینی به منافع ملی کشور وارد شود.

وی با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ»، افزود: خداوند در این آیه می‌فرماید ای اهل ایمان هوشیارانه سلاح خود را بردارید. این هوشیاری برای آحاد ملت واجب است، اما برای نظامی‌ها واجب‌تر است و این مقوله برای پدافند نیز واجب‌تر می‌شود، چون خط مقدم مقابله با دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه پدافند متولی حفظ حیثیت ملت ایران است، تصریح کرد: اگر چناچه دشمن از خط پدافندی کشور عبور کرد احتمالا دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، بنابراین حیثیت ما به حفظ هوشیاری کارکنان پدافند در ماموریت‌های محوله بستگی دارد و همه چیز در پدافند باید در نقطه صد در صد باشد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: دشمن در منطقه تغییر روش داده، چون نخست ما را امتحان کرد و فهمید اگر با دم شیر بازی کند ضربه سنگینی خواهد خورد بنابراین برای خارج بودن از تیررس نیرو‌های رشید و غیور نیرو‌های مسلح ما عقب کشیده چرا که دیدند پیشرفته‌ترین پهپادشان هم افتاد و همه برآوردهایشان به هم ریخت.

وی با تاکید بر اینکه حفظ هوشیاری تاریخ مصرف ندارد، گفت: اگر می‌خواهیم جلوی دشمن و از بین رفتن دارایی ها، آبرو خود را به موقع بگیریم حتما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: کارکنان پدافند هوایی ما ثابت کرده‌اند که مومن، مجاهد و هوشیار هستند و هیچ حرکتی در منطقه انجام نمی‌شود مگر اینکه تحت رصد نیرو‌های نظامی پدافندی ما قرار دارند.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: بر همه ما واجب است در حفظ اطلاعات نهایت اهتمام خود را به خرج بدهیم. دشمن دنبال تخلیه تلفنی، حضوری و کتبی ما بوده و از هزار و یک راه به دنبال جمع آوری اطلاعات پنهان و آشکار است.

وی بر ضرورت همکاری با حفاظت اطلاعات تاکید و تصریح کرد: گاهی لزوم حفظ اطلاعات و مقابله با جاسوسی دشمن از نماز هم واجب‌تر است. اگر از ما یک نماز قضا شود می‌توان آن را دو الی سه ساعت بعد قضا کرد، اما اگر از ما یک اطلاعات برود دیگر قابل قضا کردن نخواهد بود. چرا که لو رفتن اطلاعات قضا ندارد و چون حفظ اطلاعات مقدمه حفظ نظام اسلامی است از این رو جزء مهمترین واجبات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار