بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از مرکز فرهنگی و جهادی «عصر ظهور»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از فعالیت‌های مرکز فرهنگی و جهادی عصر ظهور در اهواز بازدید کرد.
کد خبر: ۳۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 04August 2019

بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از مرکز فرهنگی و جهادی «عصر ظهور»

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید«عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  امروز در دیدار با کادر مرکز فرهنگی و جهادی «عصر ظهور» اظهار داشت: خداوند متعال در آیات سه و چهار سوره طلاق در  قرآن کریم می‌فرماید: «و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه»، این آیه اشاره به باز شدن بن‌بست‌ها و گره‌های مختلف زندگی دارد و زندگی انبیا و اولیای الهی و اهل بیت عصمت و طهارت مصداق این آیه شریفه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نیز بر اساس همین آیه شکل گرفت و پیروز شد. گاهی در گوشه و کنار صدای ناامیدی شنیده می‌شود اما این آیه سرلوحه و نصب العین پرچمدار این انقلاب است که سراسر امیدواری به جامعه تزریق می کند‌.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مجموعه عصر ظهور که بر آمده از امید به نصرت خداوند متعال است را به گنج پنهان استان خوزستان تعبیر می‌کنم و البته نسبت به فعالیت‌های شما امیدوار بودم و امروز با مشاهده فعالیت‌های شما امیدوارتر شدم.

‌موسوی‌فرد گفت: کارهای بسیار زیبایی دیدم که البته اگر وقت بیشتر بود، قطعا دوستان می توانستند گزارش بیشتری از شما انعکاس دهند. خیلی خوشحالم که این‌ مجموعه در استان خوزستان است و شما هستید و تلاش می‌کنید. ان شاء الله که بتوانیم قدر این همه بزرگواری شما را بدانیم و بتوانیم از این همه نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار