تجلیل از خانواده نوجوان شهید«یوسف سیاحی» در اهواز

در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، از خانواده شهید«یوسف سیاحی» در اهواز تجلیل شد.
کد خبر: ۳۵۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 04August 2019

تجلیل از خانواده نوجوان شهید«یوسف سیاحی» در اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، از خانواده شهید«یوسف سیاحی» در اهواز تجلیل شد.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار شد، خانواده شهید سیاحی از شهدای والامقام عملیات کربلای پنج مورد تجلیل واقع شدند.

این برنامه در اهواز، کوی انقلاب، کمپلو شمالی، خیابان لادن، بین خیابان قصرشیرین و امیرکبیر برگزار شد، جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده سردار شهید سید«طاهر موسوی»، خانواده شهید«محمد ابراهیمی اهوازی»، خانواده شهید«عظیم خمبی‌شوشتری»، خانواده شهید«عبدالکریم نعامی» و دوستان شهید مدافع حرم«حمیدرضا فاطمی‌اطهر» و البته روحانیون منطقه حضور داشتند و به مقام شهید سیاحی ادای احترام کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، نوجوان شهید«یوسف سیاحی» فرزند فاضل در سال 1349 در اهواز دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در زادگاهش ادامه داد. این دلیرمرد خوزستانی در دوران نوجوانی همگام با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت و در تاریخ 25 دی‌ سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید یوسف سیاحی که به عنوان بسیجی از سوی گردان امیرالمومنین (ع) به جبهه اعزام شده بود در سن 16 سالگی در عملیات کربلای پنج با رمز یا زهرا (س) به شهادت رسید و مزارش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار