مدیر روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه «یاد یاران» با محوریت بررسی نقش واحد تخریب در دفاع مقدس

«سیدمصطفی جاویدی بوشهری» با بیان اهمیت واحد تخریب در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: سه شنبه 15 مرداد ویژه برنامه «یاد یاران» با محوریت «نقش واحد تخریب در دفاع مقدس» به همراه یادی از رزمندگان و شهدای واحد تخریب استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 05August 2019

برگزاری ویژه برنامه «یاد یاران» با محوریت «نقش واحد تخریب دفاع مقدس» در بوشهر

«سیدمصطفی جاویدی‌بوشهری» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اهمیت واحد تخریب در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بازگویی و ثبت خاطرات، رشادتها و دلاور مردی های این دست از رزمندگان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال به مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی با حضور خانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اجرا می شود، گفت: ویژه برنامه «یاد یاران» با محوریت «نقش واحد تخریب در دفاع مقدس» برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با بیان اینکه این برنامه همراه با یادی از رزمندگان و شهدای واحد تخریب استان بوشهر نیز است، یادآور شد: ویژه برنامه «یاد یاران» با سخنرانی «سید مقداد حاج قاسمی» جانشین تخریب قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) دوران دفاع مقدس است.

جاویدی‌ بوشهری با بیان اینکه این ویژه برنامه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «یاد یاران» سه شنبه 15 مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) کوی شکری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار