کارگروه «خواهران شهدا» برگزار شد

کارگروه خواهران شهدا با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 05August 2019

کارگروه خواهران شهدا برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کارگروه خواهران شهدا امروز (۱۴ مرداد) با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و اررزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از خواهران شهدا برگزار شد.

مجتهدزاده در این جلسه اظهار داشت: ارتقاء منزلت و جایگاه معنوی خانواده شهدا در جامعه، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت به سایر اقشار در ابعاد بومی، ملی، منطقه‌ای و جهانی براساس فرامین و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب از جمله ماموریت‌های کارگروه‌های خانواده شهدا در این سازمان است.

مجتهدزاده با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: کارگروه خواهران شهدا، پیام آوران عاشورا، با حرکت بر پایه نگاه ممتاز نظام اسلام به موضوع دفاع مقدس، گفتمان‌سازی و نهادینه سازی آن در سطح جامعه و ترویج زندگی خواهران شهدا در سطح ملی و جامعه جهانی با تاکید بر ارزش‌های دفاع مقدس در مولفه‌هایی همچون شهادت‌طلبی، آرمان‌خواهی، دشمن‌شناسی و جهاد می‌کوشد تا به تحکیم و تقویت پیوند میان نسل‌ها در راستای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اهتمام ورزد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در ادامه گفت: اگر زنان در دوران دفاع مقدس نبودند شاهد حضور مردان نبودیم. از این رو زنان بودند که گفتمان حاکم بر جامعه را به گفتمان «ایثار» تبدیل کردند.

براساس این گزارش، این سلسسله نشست‌ها در راستای اهداف کارگروه شهدا به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار