نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مهمترین ویژگی شهدا زمان‌شناسی آنها است

حجت‌الاسلام «سیدعبدالنبی موسوی‌فرد» گفت: مهمترین ویژگی شهدا زمان‌شناسی آنها است. بسیاری بعد از عصر عاشورا آمدند و در راه خدا جان خود را از دست دادند اما آثار و برکات حادثه عاشورا تا ابد به برکت خون شهدا است که براساس زمان‌شناسی و وقت‌شناسی در رکاب حضرت است.
کد خبر: ۳۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 05August 2019

آثار و برکات حادثه عاشورا تا ابد به برکت خون شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سیدعبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «حسین معماری» و پس از اقامه نماز میت بر پیکر این شهید اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی شهدا زمان‌شناسی آنها است. بسیاری بعد از عصر عاشورا آمدند و در راه خدا جان خود را از دست دادند اما آثار و برکات حادثه عاشورا تا ابد به برکت خون شهدا است که براساس زمان‌شناسی و وقت‌شناسی در رکاب حضرت است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان افزود: از مهم‌ترین ویژگی جوانان، رزمندگان و خانواده‌ها این است که به موقع فرزندان خود را بسیج کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر امثال شهید معماری‌ها در دوران ابتدای اسلام وجود داشتند 25 سال امیرالمومنین(ع) خانه‌نشین نمی‌شدند و مشکلات امروز به وقوع نمی‌پیوست.

موسوی‌فرد با تبریک و تسلیت به خانواده شهید معماری از رسانه‌های استان خواست که نسبت به انتشار فرهنگ ایثار و شهادت، بیش از پیش قلم‌فرسایی کنند و از جمله خانواده شهید معماری را بصورت کامل به افکار عمومی معرفی کنند، خانواده‌ای که با فرهنگ شهادت آغشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار