بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز عملیات «نصر7»؛

عملیات «نصر7» حقارت سلاح را در مقابل اراده ایمانی ایران اسلامی به نمایش گذاشت

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز عملیات «نصر7» آمده است: چهارده مرداد نمایش حقارت سلاح در مقابل اراده ایمانی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 05August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز عملیات غرورانگیز و مقتدرانه «نصر7»، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

چهاردهم مرداد سال 1365 که با هدف خارج کردن منطقه عمومی سردشت از دید و تیر دشمن و مهار تردد عناصر ضد انقلاب در محور سردشت، با حضور نیروهای لشکر 27 محمد رسول الله(ص)، لشکر 31 عاشورا، تیپ 18 الغدیر و تیپ 29 نبی اکرم(ص) کرمانشاه انجام شد در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گمان می‌کردند نظام ایران اسلامی در بحران و بی‌ثباتی و ناامنی قرار دارد، مسأله قابل ملاحظه در این عملیات افتخارآمیز نصر 7 این بود که با تلفات بسیار اندک نیروهای خودی در حین حمله به دشمن با اقتدار توانست اهداف شوم و متجاوزانه دشمن بعثی را سرکوب نماید.

دشمنان ایران اسلامی غافل از این بودند که اندوخته‌های این ملت سرافراز از سرمایه رشادت فرزندان غیورشان در طول هشت سال دفاع مقدس، بی‌بدیل‌ترین پشتوانه‌های اقتدار و پرفتوح‌ترین قله‌های افتخار است. دفتر زرین این حمیت و غیرت به نام هر عملیات غرورآفرینی که می‌رسد، عقل و دل در ورای عظمت ایمان، استقامت رزمندگان و درایت فرماندهان، ادای احترام می‌کند.

به مناسبت چهاردهم مرداد سالروز عملیات «نصر۷» که حقارت سلاح را در مقابل اراده ایمانی ایران اسلامی به نمایش گذاشت، به طرفداری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت بر خود می‌بالیم. چهاردهم مرداد، آئینه گویایی از تاریخ دفاع مقدس، جهاد آگاهانه و شجاعت سرداران خداجوی ایران اسلامی می‌باشد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام و ایثارگران عملیات نصر۷ که در این راه خون خود را فدا نمودند، تبیین و کاربست فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و گنجینه‌های ارزشمند آن را نیاز دائمی کشور و ضامن زنده ماندن روح مقاومت و سلحشوری و در عین حال هوشمندی و بصیرت مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان دانسته و در شرایط حساس و تاریخ‌ساز کنونی، اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در صحنه نبرد با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و عملیات روانی و فریب دشمن را مورد تأکید و به‌یاری خداوند متعال امروز را سکوی پرش و جهش به‌سمت آینده پرفروغ و درخشان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها