در نشست شهیدی با اصحاب رسانه مطرح شد؛

پاسخ رئیس بنیاد شهید به حواشی مطرح شده در خصوص بیماری‌اش/ شایعه سازی‌ها وقت مسوولان را می‌گیرد

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در نشستی با حضور خبرنگاران به حواشی پیش آمده در خصوص بیماری‌اش پاسخ داد.
کد خبر: ۳۵۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 05August 2019

پاسخ رئیس بنیاد شهید به حواشی مطرح شده در خصوص بیماری‌اشبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با اعلام خبر بهبودی مشکل ریوی خود که منجر به جراحی و درمان وی در طول سال گذشته شده بود اظهار داشت: زحماتی که خبرنگاران می‌کشند قابل تقدیر است و رسانه‌ها چنان نقش بزرگ و مهمی دارند که می‌توانند افکار جامعه را تغییر دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت رسانه‌ها در جهان بیان کرد: ما و شما خبرنگاران ایثار و شهادت از یک خانواده هستیم. کسانی که عشق و علاقه آن‌ها شهید و شهادت است مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را منتقل می‌کنند.

ما هرچه داریم از شهدا و جانبازان و آزادگان است

وی به مشکلات مطرح شده خانواده ایثارگران اشاره کرد و افزود: مشکلاتی که مطرح شد باید مورد توجه مسوولان بنیاد شهید قرار بگیرد چرا که ما هرچه داریم از شهدا و جانبازان و آزادگان است. در دیدارهای جامعه ایثارگران با مقام معظم رهبری صحنه‌هایی از مقاومت خانواده‌های شهید را می‌بینیم که بی‌نظیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: سالانه ۴۲۰ هزار دیدار با خانواده شهدا داریم که سنتی حسنه است. سه میلیون و ۴۰۰ هزار ایثارگر را تحت پوشش قرار داریم که هر کدام درد و رنجی دارند و باید به آن‌ها خدمت کنیم. با اینکه پزشک معالجم توصیه کرده است پنج ساعت در روز بیشتر کار نکنم ولی از ساعت صبح هفت تا شب در حال کار هستم ولی باز مارهایی هست که باقی می‌ماند.

شهیدی با قبول برخی گلایه‌ها در خصوص عملکرد بنیاد شهید گفت: همه سعی ما این است خنده‌ای بر لب جانباز و خانواده شهید بیاوریم. مسلم است که خانواده ایثارگران ناراضی باشند چرا که در بین جامعه بیش از سه میلیونی این نارضایتی‌ها طبیعی است.

فرهنگی که ما را در این ۴۰ سال حفظ کرده فرهنگ‌ ایثار و شهادت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: فرهنگی که ما را در این ۴۰ سال حفظ کرده فرهنگ‌ ایثار و شهادت است. اگر ۱۴۰۰ سال از دین‌مان می‌گذرد به خاطر امام حسین (ع) و فداکاری اصحاب ایشان است. باید فرهنگ ایثار و شهادت را توسعه دهیم. اگر آمریکا رهبری را تحریم می‌کند دیوانگی است‌. برای رهبری که هر زمان مردم را دعوت به حضور می‌کند همه مردم حاضر می‌شوند تحریم‌ها چه تاثیری دارد‌؟! می‌گویند، می‌خواهیم صلح کنیم ولی ظریف را تحریم می‌کنند‌. این از جنون و دیوانگی ترامپ است. امروز اگر دشمن به حالت جنون رسیده تنها به خاطر فرهنگ ایثار و شهادتی بوده که ۴۰ سال در جامعه ما وجود داشته است. باید این فرهنگ را به نسل جدید منتقل کنیم. نسل چهارم جنگ ندیده است.

شهیدی با درخواست از خبرنگاران بیان کرد: باید در حوزه ایثار اجتماعی کار شود‌‌‌. دشمنان در تلاش برای تحریف فرهنگ ما هستند. باید در شرایطی که بر طبل ناکارآمدی دولت می‌کوبند و می‌خواهند فاصله بین ملت و نظام ایجاد کنند شما باید طوری بنویسید که دشمنان موفق نشوند‌.

شایعه سازی‌ها وقت مسوولان ما را می‌گیرد

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در رسانه‌ها گفت: شایعه سازی‌ها وقت مسوولان ما را می‌گیرد و اجازه کار را به آنان نمی‌دهد. نگذاریم دشمنان برای نظام ما مشکل آفرین باشند. اخبار واقعی و مفید برای جامعه را کار کنیم. خبرهای حوزه شما برای جامعه مفید است. تاکید می‌کنم بنیاد شهید از خطا و اشتباه مبرا نیست و انتقادات زیادی از آن هست اما شما خبرنگاران انتقادات سازنده و واقعی داشته باشید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها