تأکید فرمانده ناجا بر صیانت محیط زیست به عنوان سرمایه ملی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: منابع طبیعی و محیط زیست سرمایه ملی کشور هستند و باید آن را برای آیندگان حفظ کنیم.
کد خبر: ۳۵۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 05August 2019

تأکید فرمانده ناجا بر صیانت محیط زیست به عنوان سرمایه ملیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» در حاشیه دیدار با «عیسی کلانتری» رئیس سازمان محیط زیست کشور و جمعی از محیط بانان اظهار داشت: امروز افتخار میزبانی رئیس سازمان محیط زیست کشور، همکارانشان، برخی از محیط‌بانان و خانواده شهید محیط‌بان را داشتیم.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در صیانت از محیط زیست، خاطرنشان کرد: ناجا با سازمان محیط زیست کشور تعامل و ارتباط تنگاتنگی دارد و برگزاری این نشست نیز مؤید این ادعا است، طی سال‌های اخیر با راه اندازی «یگان حفاظت از محیط زیست» بر آن شدیم که به صورت جد برای صیانت از این سرمایه ملی عمل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت سه هزار و 500 محیط‌بان در کشور، خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و محیط زیست سرمایه ملی کشور هستند و باید آن را برای آیندگان حفظ کنیم.

سردار اشتری با اشاره به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا درباره اهمیت صیانت از منابع طبیعی و محیط زیستی، خاطرنشان کرد: پیرو تأکیدات و انتظارات امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، درصددیم به سازمان محیط زیست برای انجام بهتر مأموریت‌ها کمک کنیم و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌هایی، چون آموزش نیروها، تزریق تجهیزات به روز، تخصیص نیرو‌های مجرب به یگان حفاظت از محیط زیست و ... بهره می‌گیریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره تقویت تعاملات و همکاری‌های پلیس و سازمان محیط زیست، عنوان کرد: ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک تفاهم نامه همکاری‌های بیشتر این دو سازمان در تداوم تعاملات گذشته به امضا خواهد رسید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مأموریت خطیر پلیس در تأمین نظم و امنیت جامعه، بیان کرد: حفاظت و صیانت از منابع ملی و طبیعی را یک اصل می‌دانیم و معتقدیم که امنیت در محیط زیست باید وجود داشته باشد.

وی درباره تزریق خودرو‌هایی به ناوگان حمل و نقل سازمان محیط زیست از سوی ناجا، بیان کرد: در صدد هستیم بر مبنای توان و ظرفیت نیروی انتظامی و با کسب مجوز‌های لازم در بحث تزریق خودرو‌های شاسی بلند و قابل تردد در ارتفاعات به سازمان محیط زیست کمک کند.

 در پایان این نشست لباس «محیط بانی» از سوی رئیس سازمان محیط زیست کشور به سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اهداء شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار