القاصی مهر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تشکیل کمیته برخورد با جرائم امنیتی در حوزه سرقت/ کمیته رسیدگی به پروند‌های خاص در دادستانی تهران راه‌اندازی می‌شود

دادستان تهران با اشاره به اینکه کمیته برخورد با جرائم امنیتی در حوزه سرقت در دادستانی تهران تشکیل شده است، گفت: در این کمیته به احکامی که در پرونده‌های سرقت صادر شده نظارت می‌کند تا سریعتر اجرا شود.
کد خبر: ۳۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵ - 06August 2019

تشکیل کمیته برخورد با جرائم امنیتی در حوزه سرقت/ کمیته رسیدگی به پروند‌های خاص در دادستانی تهران راه‌اندازی خواهد«علی القاصی‌مهر» دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکسری ساختار اصلاحی برای دادسرای تهران تعریف شده است، اظهار داشت: در ساختار جدید کمیته‌های ویژه کنترل و نظارتی در مجموعه دادسرای تهران دیده شده است.

وی ادامه داد: در ساختار جدید کمیته‌هایی برای رصد و پیگیری موضوعات مهم از جمله رصد و پیگیری پرونده‌های خاص، مهم و پرونده‌هایی که اهمیت آن‌ها بسیار زیاد است و نیاز است که هم در روند تحقیقات آن‌ها سرعت عمل و هم دقت باشد و همچنین در زمان مناسبی تعیین‌تکلیف و به آن‌ها رسیدگی شود، پیش‌بینی شده است.

دادستان تهران با اشاره به کمیته نظارت بر فرآیند رسیدگی پرونده‌ها از حیث کاهش اطاله رسیدگی تحت عنوان کمیته رفع اطاله رسیدگی گفت: در این کمیته به پرونده‌هایی که فرآیند تحقیقات آن‌ها طولانی شده نظارت می‌کند تا در تکمیل تحقیقات و ارسال آن‌ها به دادگاه سرعت عمل لازم اعمال شود.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: کمیته دیگری به عنوان برخورد با جرائم امنیتی در حوزه سرقت تشکیل شده است تا به احکامی که در پرونده‌های سرقت صادر شده سریعتر اجرا شود و همینطور سیاست هماهنگی در بحث برخورد با مرتکبان و سارقان منازل مردم به طور ویژه پیگیری شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار