فرماندار شهرستان خاتم:

دفاع مقدس نشان عزت انقلاب اسلامی است

«فرجام فاضلی» گفت: هفته دفاع مقدس نشان عزت و افتخار نظام اسلامی و یادآور روحیه ایثار، آزادگی و شهادت است.
کد خبر: ۳۵۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 06August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «فرجام فاضلی» فرماندار شهرستان خاتم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اگر انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای، امروز باگذشت ۴٠ سال از پیروزی انقلاب،   این انقلاب با همان ارزش‌ها پابرجا است.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا وزنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی‌های جانبازان، ایثار گران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

فاضلی با اهمیت شمردن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه مشارکت و هم اندیشی و اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده ادارات شهرستان در هفته دفاع مقدس است.

فرماندار خاتم به تعامل و همکاری دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد.

دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا، شب خاطره‌گویی، برگزاری رژه موتوری، برگزاری صبحگاه مشترک، شب شعر با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها