مسئول انجمن شعر کودک و نوجوان اوج هنر یزد:

کتاب «دستخط» منتشر می‌شود

«فاطمه غلامی» نویسنده کتاب «دستخط» از انتشار این کتاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: کتاب دستخط به سفارش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان و در حوزه کودک و نوجوان چاپ و روانه بازار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 11August 2019

«فاطمه غلامی» نویسنده و شاعر یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از نگارش کتاب «دستخط» خبر داد و اظهار داشت: این اثر به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان نگارش شده و رمانی در حوزه کودک و نوجوان است.

وی افزود: کتاب «دستخط» که تا پایان سال 98 چاپ و به بازار عرصه می شود؛ زندگی پرفزار و نشیب پسر بچه ای به نام عرفان که پدرش جانباز قطع نخاع است روایت می کند.

مسئول انجمن شعر کودک و نوجوان اوج هنر یزد ادامه داد: مجموعه شعر «خسته نباشی جا لباسی» از دیگر کتاب هایی است که به نویسندگی بنده و توسط انتشارات جمال در دست چاپ است.

«فاطمه غلامی» نویسنده و شاعر یزدی که مسئول انجمن شعر کودک و نوجوان اوج هنر یزد را بر عهده دارد و همچنین عضو شورای سیاست گذاری شعر بسیج هنرمندان است تاکنون دو مجموعه شعر با نام های «مداد سبز قد کوتاه» و «توپ طلایی» را قلم زده است که این کتاب ها به ترتیب توسط انتشارات ابرار تهران و سوره مهر منتشر شده است.

وی  برگزیده ی بخش شعرکودک و نوجوان در جشنواره شعر و داستان جوان سوره زنجان، بر گزیده جشنواره ی حبیب حرم همدان، رتبه ی دوم جشنواره یه آیه، یه قاصدک اصفهان، برگزیده جشنواره توحیدی میبد، برگزیده جشنواره مجازی مثل ماه، برگزیده جشنواره فاطمی قم  و برگزیده ی جشنواره های استانی در حوزه ی کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار