دبیر اجلاسیه مردمی شهدای گمنام استان مرکزی:

اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی برگزار می‌شود

«محمد قدیری» گفت: اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی پنجشنبه ۱۷مرداد در اراک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 06August 2019

اجلاسیه شهدای گمنام برگزار میشود«محمد قدیری» دبیر اجلاسیه مردمی شهدای گمنام استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: اجلاسیه شهدای گمنام پنجشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه ورزشی شهرداری اراک برگزار می شود.

قدیری با اشاره به اینکه سخنران این مراسم سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین هستند، ادامه داد: در این مراسم از حضور شاعر برجسته کشوری «سید حمید برقه ای» استفاده می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا از توانمندی های هنرمندان استان به خوبی استفاده شده است، گفت: هنرمندان در بحث نمایش و سرود با موضوع شهید شهادت و مقاومت ورود پیدا کرده‌اند.

دبیر اجلاسیه مردمی شهدای گمنام استان مرکزی اضافه کرد: رونمایی از تمبر شهید گمنام، رونمایی از المان شهید گمنام که توسط بخش خصوصی ساخته و به ستاد برگزاری کنگره اهدا شده، از جمله برنامه های این کنگره است.

وی همچنین به اجرای جشنواره فرهنگی و ورزشی در امتداد گمنامی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به شهدای گمنام برگزار شد.

قدیری با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با چهار موضوع شهدای گمنام، خانواده، استکبار سایزی و محور مقاومت برای رده سنی ۸ تا ۱۵سال گفت: حدود ۲ هزار برگه بین کانون‌های مساجد و پایگا‌ه‌های بسیج توزیع شد و از این تعداد ۶۰۰ اثر به ستاد اجلاسیه برگشت که کارهای زیبایی است و در ستاد کنگره مصوب شد این نقاشی‌ها به عنوان اسناد در موزه دفاع مقدس نگهداری شود.

وی عنوان کرد: برای رده سنی جوانان و نوجوانان مسابقه دو میدانی و همایش دوچرخه سواری تدارک دیده شده که با استقبال گسترده روبرو بود و به همه شرکت کننده ها هدایای از سوی شهدای گمنام اهدا شد.

قدیری به تولید کلیپ‌های سه دقیقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: آثار خوبی در این زمینه به دبیرخانه اجلاسیه رسیده که در حال داروی برای انتخاب بهترین ها هستیم.

این مسئول گفت: در یادمان های شهدای گمنام اراک از جمله گلزار شهدا ستاد سپاه روح الله و شهدای گمنام موزه دفاع مقدس مراسم معنوی برگزار ش و مردم به منظور تکریم و پاسداشت شهدا در این مراسم حضور و مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها